آغاز ثبت‌نام در حوزه علمیه حضرت خدیجه(س) برای سال تحصیلی آینده


آغاز ثبت‌نام در حوزه علمیه حضرت خدیجه(س) برای سال تحصیلی آینده

حجت‌الاسلام علم‌الهدی با اعلام آغاز پذیرش ثبت‌نام حوزه علمیه حضرت خدیجه (س) برای سال تحصیلی 98-99، گفت: علاقمندان به دو شیوه شرکت در آزمون و نیز مراجعه حضوری می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

حجت‌ الاسلام «سید محسن علم الهدی» در گفت‌ و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه تشکیل حوزه های علمیه خواهران یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: پرورش مبلغه ها موجب تسهیل و گسترش تبلیغ در بخش خواهران در کشور شده است زیرا برای برخی از بانوان راحت تر است تا سوالات شرعی خود را با مبلغان خواهر در میان بگذارند.

امام جماعت مسجد روحانی تصریح کرد: مرحوم حجت السلام والمسلمین سیدابراهیم جذبی که حدود 30 سال امام جماعت این مسجد بود به دنبال درخواست جمعی از بانوان علاقمند به تبلیغ دین، حوزه علمیه حضرت خدیجه (س) ام المومنین(س) را در همسایگی مسجد روحانی واقع در تهران، خیابان 17 شهریور، پایین تر از میدان شهدا تاسیس کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون ده ها نفر در حوزه علمیه حضرت خدیجه ام المومنین(س) آموزش های لازم حوزوی را دریافت کردند، اضافه کرد: پذیرش ثبت نام در این حوزه علمیه برای سال تحصیلی 98-99 آغاز شده است و تا 23 تیرماه ادامه دارد.

علم الهدی خاطرنشان کرد: ثبت نام در این حوزه به دو صورت انجام می گیرد، روش اول در قالب پذیرش سراسری حوزه های علمیه خواهران کشور است که بر این اساس علاقمندان باید در آزمون مربوطه شرکت کنند و در صورت قبولی اولیه، حوزه علمیه حضرت خدیجه ام المومنین(س) را به عنوان مدرسه علمیه محل تحصیل خود انتخاب کنند. روش دوم هم به صورت حضوری است که از میان داوطلبان پس از طی مراحل مربوطه، افراد واجد شرایط پذیرش می شوند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | جاری شدن سیل در بهاباد یزد