سون: بازی ایران برایم خستگی‌آور نیست


سون: بازی ایران برایم خستگی‌آور نیست

سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام بعد از شرکت در تمرین تیم ملی کره جنوبی به خبرنگاران گفت امیدوار است حضورش در تیم ملی بتواند به پیشرفت هم‌تیمی‌های جوانش کمک کند.

به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام بعد از به پایان رسیدن فصل فوتبال باشگاهی اروپا و کسب عنوان نایب‌قهرمانی چمپیونزلیگ با این تیم به کشورش بازگشت و در تمرین تیم ملی کره جنوبی شرکت کرد.

سون: بازی ایران برایم خستگی‌آور نیست

سون بعد از شرکت در تمرین تیم ملی کره جنوبی که در مرکز فوتبال ملی این کشور برگزار شد با خبرنگاران گفتگو کرد. سون در این مصاحبه گفت:" من همه بازیکنان تیم ملی کره جنوبی را می‌شناسم و با نقاط قوت و کیفیت بازی‌شان آشنا هستم".

اردوی اخیر تیم ملی کره جنوبی دوشنبه آغاز شد ولی سون با یک روز تاخیر سه‌شنبه شب به اردوی تیم ملی کشورش ملحق شد و زیر نظر پائولو بنتو سرمربی تیم به تمرین پرداخت. کره جنوبی در دو فیفا دی آینده دو بازی دوستانه در مقابل استرالیا و ایران در پیش خواهد داشت. اولین بازی دوستانه کره روز جمعه این هفته مقابل استرالیا خواهد بود و بنتو اعلام کرده که سون می‌تواند در این بازی به میدان برود.

سون: بازی ایران برایم خستگی‌آور نیست

سون در گفتگو با خبرنگاران کره‌ای گفت:" من حس خیلی خوبی دارم و معتقد نیستم که دارم بیش از حد بازی می‌کنم. بعد از این دو بازی دوستانه وقت آزاد برای استراحت خواهم داشت و بنابراین از این لحاظ به نظرم مشکل خاصی نیست".

سون در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند در کدام پست به بازی گرفته خواهد شد گفت:" اگر مربی تیم ملی از من بخواهد در پست دفاع وسط بازی کنم همانجا بازی خواهم کرد. من آماده‌ام تا خودم را قربانی تیم ملی کنم و برایم مهم نیست در کجای زمین بازی می‌کنم. شک ندارم مربی من را در پستی به بازی خواهد گرفت که بیشترین نفع را برای تیم داشته باشد".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان