دانلود فیلم Ted 2012 تد با دوبله فارسی و کیفیت عالی

دانلود فیلم Ted 2012 , دانلود فیلم تد , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2019 , دانلود فیلم , فیلم سیینمایی جدید

کیفیت HD 1080p , HD 720p – سانسور شده

دانلود فیلم Ted 2012 تد با دوبله فارسی

فیلم تد دوبله فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

نام اثر: تد Ted

کیفیت: HD 1080p , HD 720p

امتیاز: IMDb 6.9/10

ژانر: کمدی | درام

مخاطب: این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

نوع فیلم: سینمایی فیلم Ted 2012

محصول: آمریکا تد

کارگردان: مک فارلن

ستارگان: مارک والبرگ، میلا کونیس ، ست مک فارلن

سال تولید: 2012 میلادی

زبان: فارسی (دوبله فارسی)

مدت زمان : 138 دقیقه

درباره فیلم:

تد فیلمی در ژانر کمدی سیاه محصول سال ۲۰۱۲ ایالات متحده آمریکا است. این فیلم در ۲۹ ژوئن ۲۰۱۲ اکران شد. کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی این فیلم را ست مک فارلن (که در کارنامه حرفه‌ای‌اش کارتون مرد خانواده و فیلم پسر جهنمی ۲: ارتش طلایی را دارد) برعهده داشت. در Ted بازیگرانی چون مارک والبرگ، میلا کونیس و ست مک فارلن به ایفای نقش پرداخته‌اند. ست مک فارلن گفته فیلم الهام گرفته از کارتون مرد خانواده است. فیلم قرار بود در پاییز ۲۰۰۹ به اکران در بیاید اما به دلیل مرگ هیت لجر (گوینده تد) ساخت فیلم متوقف شد تا اینکه ست مک فارلن در سال ۲۰۱۰ اعلام کرد خودش گویندگی تد را برعهده می‌گیرد و سرانجام فیلم در تابستان ۲۰۱۲ به اکران در آمد.

داستان فیلم:
فیلم « تد »، در سال ۱۹۸۵ کودکی به نام جان بنت که کودکی تنهاست در شب کریسمس از خدا می خواهد که عروسک خرسی بزرگش را که تد نام دارد زنده کند تا دوست او شود. دعای او پذیرفته شده و فردا صبح عروسکش زنده می شود. سال ها می گذرد و تد (صدای ست مک فارلن) با او بزرگ می شود و با هم زندگی می کنند. جان (مارک والبرگ) که دیگر بزرگ شده و قصد ازدواج دارد وجود تد مانع ازدواج او می شود.

تماشای آنلاین فیلم با ترافیک نیم بها::

لینک های دانلود با دوبله فارسی
کیفیت: 1080p حجم: 1.56 گیگابایت | کیفیت: 720p حجم: 967 مگابایت دانلود با کیفیت 1080p دانلود با کیفیت 720p اسکرین شات

راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .