ادعای عجیب درباره قرارداد با استراماچونی: دو ساله 3 میلیون یورو؟


جان لوکا دی مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی، جزئیات قرارداد آندره ا استراماچونی با استقلال را فاش کرد اما معلوم نیست این ادعاها صحت داشته باشد.

جان لوکا دی مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی، جزئیات قرارداد آندره ا استراماچونی با استقلال را فاش کرد. به نظر می‌رسد آندره استراماچونی فاصله‌ای با قبول هدایت استقلال و انعقاد قرارداد با این تیم ندارد و دی مارتزیو نیز با تصدیق این شایعات خبر از حضور این سرمربی جوان ایتالیایی در ایران داده است.

ادعای عجیب درباره قرارداد با استراماچونی: دو ساله 3 میلیون یورو؟

جان لوکا دی مارتزیو مدعی شد قرار است استراماچونی هدایت یکی از سه باشگاه موفق خاور میانه که تا به حال دو بار قهرمان آسیا شده است و 52 هزار تماشاگر هفتگی دارد را بر عهده گیرد. او همچنین اذعان داشت قرارداد استراماچونی دو ساله با مبلغ در مجموع سه میلیون یورو خواهد بود و بندی در مورد احتمال تمدید قرارداد به سه سال نیز در آن گنجانده خواهد شد.

اولین تماس با استراماچونی در ماه آوریل از سوی مدیران باشگاه استقلال برقرار شده و طی هفته گذشته جلساتی بین طرفین برگزار شده و توافق حاصل شده است. اولین هدف استراماچونی در استقلال فتح لیگ برتر ایران خواهد بود که این تیم از فصل 13-2013 در کسب آن ناکام مانده است.

البته سرمربی جوان ایتالیایی خواهان 48 ساعت زمان برای تصمیم گیری در مورد پذیرش پیشنهاد استقلال شده و احتمالا طی روزهای آتی تکلیف نیمکت استقلال برای فصل بعد روشن خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند