دردسر محبوبیت برای محمد صلاح ستاره مصری لیورپول


بازگشت به زادگاه پدری برای گذراندن تعطیلات کوتاه مدت عید فطر باعث شد تا ستاره مصری لیورپولی ها از حضور در نماز عید بازبماند. نوشته دردسر محبوبیت برای محمد صلاح ستاره مصری لیورپول اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

دردسر محبوبیت برای محمد صلاح ستاره مصری لیورپول

به محمد صلاح اجازه حضور در نماز عید ندادند
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۳:۱۸
دردسر محبوبیت برای محمد صلاح ستاره مصری لیورپول

بازگشت به زادگاه پدری برای گذراندن تعطیلات کوتاه مدت عید فطر باعث شد تا ستاره مصری لیورپولی ها از حضور در نماز عید بازبماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ازدحام جمعیت جلوی درب منزل پدری محمد صلاح در روستای نجریح در شهرستان الغربیه مصر باعث شد تا این ستاره سرشناس فرصت حضور در نماز عید فطر را از دست بدهد. این اتفاق به شدت صلاح را ناراحت کرد تا جایی که او در توئیتی نسبت به این اتفاق واکنش بدی از خود نشان داد.

حضور بیش از ۲۰۰ نفر از طرفداران این بازیکن مقابل درب منزل پدری محمد صلاح باعث شد تا نیروهای امنیتی از خروج صلاح و حضور او در نماز عید فطر در مسجد روستای نجریح ممانعت به عمل آورند تا ستاره مصری در حساب توئیتری خود با انتقاد صریح از این اقدام نیروهای امنیتی و طرفدارانی که به اصطلاح به خاطر دوست داشتن او مانع حضورش در نماز عید شدند این رفتار را احترام به “عشق” نداند.

محمد صلاح در توئیت خود نوشت:

« نمی دانم واقعا چه بگویم اما واقعا نیاز است که همگان به دنیای خصوصی یکدیگر نیز احترام بگذارند و اگر به چیزی عشق می ورزند باعث ضربه زدن به آرمان های آن عشق نشوند. از این که نتوانستم در نماز روز عید شرکت کنم واقعا شوکه شدم و امیدوارم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشم».

محمد صلاح بعد از حضور در جشن قهرمانی لیورپول بلافاصله برای استراحتی کوتاه به زادگاهش بازگشت تا هم در جشن عید فطر حضور یابد هم این که قبل از حضور در اردوی تیم ملی مصر برای کوپا آفریقا، ریکاوری لازم را انجام بدهد که با چنین اتفاقی در خانه پدری روبرو شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟