قیمت فراری SF90 استراداله چقدر خواهد بود؟


قیمت فراری SF90 استراداله چقدر خواهد بود؟

کمتر از یک هفته‌ی پیش فراری اقدام به رونمایی از سوپرکار پلاگین هیبریدی SF90 استراداله کرد. جالب آنکه این خودرو قبلاً برای فروش آگهی شده است! یکی از نمایندگی‌های خودروهای دست‌دوم در جنوب آلمان این خودرو را با قیمت 1,309,000 یورو برای فروش گذاشته است. گفته می‌شود این خودرو در سه‌ماهه اول سال 2020 به... The post قیمت فراری SF90 استراداله چقدر...

کمتر از یک هفته‌ی پیش فراری اقدام به رونمایی از سوپرکار پلاگین هیبریدی SF90 استراداله کرد. جالب آنکه این خودرو قبلاً برای فروش آگهی شده است!

قیمت فراری SF90 استراداله چقدر خواهد بود؟

یکی از نمایندگی‌های خودروهای دست‌دوم در جنوب آلمان این خودرو را با قیمت 1,309,000 یورو برای فروش گذاشته است. گفته می‌شود این خودرو در سه‌ماهه اول سال 2020 به دست مشتری خواهد رسید و هنوز هم می‌توان آن را به دلخواه مشتری شخصی‌سازی کرد.

قیمت فراری SF90 استراداله چقدر خواهد بود؟
فعلاً و با توجه به مشکلات قانونی که برخی مالکان با فروش سوپرکارهای خود روبرو شده‌اند می‌توان گفت خریداران احتمالی این خودرو باید با احتیاط بیشتری عمل کرده و از صحت‌وسقم این خبر مطمئن شوند. البته کسی که حدود 1.5 میلیون دلار را صرف خرید یک خودرو می‌کند احتمالاً تیم کوچکی از وکلا را به نمایندگی یاد شده خواهد فرستاد تا از درست بودن همه‌چیز اطمینان حاصل کنند.


با استایلی نسبتاً آینده‌نگرانه که فراری بودن خود را از طریق ورودی‌های هوای بزرگ داد می‌زند، SF استراداله دومین خودروی الکتریکی شده‌ی مارانللو پس از هایپرکار اسطوره‌ای لافراری است. این خودرو از پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4 لیتری توربو و 3 پیشرانه الکتریکی استفاده کرده و قدرت کل 986 اسب بخاری دارد. طبیعتاً پرفورمنس خیره‌کننده‌ای را شاهد هستیم: شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 2.5 ثانیه‌ای، شتاب صفر تا 200 کیلومتر در ساعت 6.7 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 340 کیلومتر در ساعتی.
به لطف مجموعه باتری لیتیوم-یونی 7.9 کیلووات ساعتی، این خودرو برد الکتریکی 25 کیلومتری خواهد داشت. در حالت بدون آلایندگی نیز تنها چرخ‌های جلو نیرو را دریافت خواهند کرد و با یک فراری دیفرانسیل جلو طرف خواهیم بود! تا جایی که حافظه یاری می‌کند این ویژگی نیز برای اولین بار در محصولی از فراری دیده می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان