ژاله صامتی:کم‌کار هستم چون پیشنهاد خوب نیست


ژاله صامتی:کم‌کار هستم چون پیشنهاد خوب نیست

میزان نوشت: بازیگر فیلم سینمایی «درخونگاه» گفت: در حال حاضر روزهای پایانی تمرینات نمایش «عاشقانه‌های خیابان» به کارگردانی «شهرام گیل آبادی» را پشت سر می گذارم که در آن با الهام پاوه‌نژاد و سیما تیرانداز همبازی هستم. ژاله صامتی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره فعالیتهای این روزهای خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر […] نوشته ژاله...

ژاله صامتی:کم‌کار هستم چون پیشنهاد خوب نیست

ژاله صامتی:کم‌کار هستم چون پیشنهاد خوب نیست

میزان نوشت: بازیگر فیلم سینمایی «درخونگاه» گفت: در حال حاضر روزهای پایانی تمرینات نمایش «عاشقانه‌های خیابان» به کارگردانی «شهرام گیل آبادی» را پشت سر می گذارم که در آن با الهام پاوه‌نژاد و سیما تیرانداز همبازی هستم.

ژاله صامتی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره فعالیتهای این روزهای خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر روزهای پایانی تمرینات نمایش “عاشقانه‌های خیابان” به کارگردانی “شهرام گیل آبادی” را پشت سر می‌گذارم که در آن با الهام پاوه‌نژاد و سیما تیرانداز همبازی هستم.

وی در همین راستا ادامه داد: این نمایش از بیست‌وهفتم خرداد ماه در تماشاخانه ایرانشهر، سالن سمندریان روی صحنه خواهد رفت، علاوه بر آن در دو فیلم سینمایی “حمال طلا” به کارگردانی “تورج اصلانی” و “درخونگاه” به ایفای نقش پرداختم که هر دو در صف اکران هستند.

وی در همین راستا ادامه داد: من پیشنهادات زیادی طی این روزها دارم و به عنوان مثال از بین هر بیست یا سی کار پیشنهادی بازی در یکی از آنها را قبول می کنم. کار خوب اگر باشد، در آن بازی می‌کنم و اینطور نیست که خودم بخواهم از سینما دور باشم و در آن بازی نکنم.

صامتی درخصوص دلیل کم کاری و کمرنگ بودن در عرصه سینما گفت: متاسفانه پیشنهادات خوب نیست و به همین دلیل ترجیح می‌دهم کم کار باشم وگرنه کدام بازیگر است که بخواهد کم کار باشد و یا در آثار خوب ایفای نقش نکند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج