برای سربلندی تیم ملی با ویلموتس تلاش می کنیم/ جهانبخش: سال اول انگلیس، سال یادگیری بود


برای سربلندی تیم ملی با ویلموتس تلاش می کنیم/ جهانبخش: سال اول انگلیس، سال یادگیری بود

هافبک تیم ملی فوتبال می گوید درگیری اش با کایل واکر در لیگ برتر بزرگنمایی شده است.

به گزارش ورزش سه، علیرضا جهانبخش بعد از برد 5 بر صفر مقابل سوریه در دیدار تدارکاتی درباره روی کار آمدن مارک ویلموتس به جای کارلوس کی روش عنوان کرد: بعد از هشت سال کی‌روش با عملکردی که داشت تیم ملی را ترک کرد و ما الان با ویلموتس شرایط جدیدی را تجربه می‌کنیم و امیدوارم عملکرد خوبی را با این مربی داشته باشیم. در سال‌های آینده ویلموتس به‌عنوان سرمربی کنار تیم خواهد بود و ما هم به‌عنوان بازیکن تلاش می‌کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم و روند رو به رشد تیم ملی را ادامه دهیم.


وی درباره وضعیتش با برایتون انگلیس و اینکه نتوانسته انتظارات را برآورده کند، گفت: فصل اول، فصل یادگیری بود. من از فوتبال هلند به انگلیس رفتم. بین این دو لیگ اختلاف زیادی به لحاظ کیفیت وجود دارد. خودم هم این شرایط را پیش‌بینی کرده بودم. این فصل برای من فرازونشیب زیادی داشت. سعی کردم در فصل اول خیلی چیزها یاد بگیرم و تجربه‌های خوبی به دست آوردم.


هافبک تیم ملی تاکید کرد: این شرایط برای من در هلند هم وجود داشت و قطعاً خیلی سخت بود که من جا بیفتم، ولی با این شرایط سعی کردم تجربه‌های زیادی به دست بیاورم و سال بعد بتوانم از این تجربه‌ها استفاده کنم. خواسته مردم هم طبیعی است. قطعاً من برای جایگاهم تلاش کردم و امیدوارم فصل بعد عملکرد بهتری داشته باشم و بتوانم نماینده خوبی برای فوتبال ایران در لیگ انگلیس باشم.


جهانبخش درباره درگیری‌اش با کایل واکر، مدافع تیم منچسترسیتی یادآور شد: این مسائل خیلی برای من مهم نیست. در فوتبال این چیزها هست، ولی یک مقدار بزرگ‌نمایی شد. البته به شخصه برای من درگیری کوچکی بود که تمام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته