نگاهی به خط تولید ب ام و ایکس 7 | فیلم


به نظر می‌رسد بی‌ام‌و در حال روانه کردن یکی از بزرگ‌ترین خودروهای تاریخ خود به بازار است. اخیرا،باواریایی‌ها اعلام کردند که تا سال 2025 از دوازده خودروی الکتریکی جدید رونمایی خواهند کرد. بی‌ام‌و برای نخستین‌ بار اعلام کرد که خودروی استراتژیک خود، یعنی بی‌ام‌و X7 مفهومی آی‌پرفورمنس را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی می‌کند.بی‌ام‌و برای تولید...

به نظر می‌رسد بی‌ام‌و در حال روانه کردن یکی از بزرگ‌ترین خودروهای تاریخ خود به بازار است. اخیرا،باواریایی‌ها اعلام کردند که تا سال ۲۰۲۵ از دوازده خودروی الکتریکی جدید رونمایی خواهند کرد. بی‌ام‌و برای نخستین‌ بار اعلام کرد که خودروی استراتژیک خود، یعنی بی‌ام‌و X7 مفهومی آی‌پرفورمنس را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی می‌کند.بی‌ام‌و برای تولید شاسی‌بلندی ممتاز و لوکس، بسیار جدی است. این خودروساز ابتدا بی‌ام‌و مفهومی کوپه سری ۸ را به نمایش گذاشت؛ خودرویی که با کوپه S کلاس مرسدس بنز و احتمالا سایر گرندتورهای بزرگ دیگر متعلق به استون مارتین نیز رقابت خواهد کرد. ولی حالا بی‌ام‌و X7 مفهومی، در برنامه‌ی تولید این خودروساز آلمانی است و انتظار می‌رود با خودروهایی مانند مرسدس بنز کلاس GLS و حتی رنج‌روور اتوبیوگرافی رقابت کند.

نگاهی به خط تولید ب ام و ایکس 7 | فیلم

بی ام و | تگ

از زمانی که بی‌ام‌و فعالیت بخش خودروهای اسپرت خود را با اولین مدل X5 در سال ۱۹۹۹ شروع کرد، هر خودروی جدید X افق تازه‌ای پیش روی ما قرار داده است. بی‌ام‌و X7 همچنان این سنت را ادامه می‌دهد. خودروی مدل بالای جدید خانواده X، جایگاه بی‌ام‌و را در تولید خودروهای لوکس بهبود می‌بخشد و این خودروی مفهومی لوکس را به‌عنوان نماد برند بی‌ام‌و و حتی فراتر از آن معرفی می‌کند. این خودروی شاسی‌بلند مظهر یکی از مهم‌ترین عناصر استراتژی بی‌ام‌و برای افزایش حضور در تولید خودروهای کلاس لوکس است. علاوه بر این، بی‌ام‌و X7 مفهومی نشان می‌دهد که این خودرو می‌تواند گستره‌ی وسیعی از فعالیت‌های اسپرت را با توانایی خودروهای الکتریکی ترکیب کند.

در فضای داخلی خودروی مفهومی بی‌ام‌و X7، با بسیاری از ویژگی‌هایی مواجه می‌شویم که یادآور فضای کابین خودروی مفهومی بی‌ام‌و سری ۸ هستند. غربیلک فرمان با طراحی آینده‌نگرانه، کنترلر iDrive، اهرم تعویض دنده شیشه‌ای و پنل ابزار دیجیتال، همگی به‌طور مستقیم از خودروی مفهومی بی‌ام‌و سری ۸ یا حداقل از آن الهام گرفته شده است. درحالی‌که فضای بیرونی خودروی مفهومی X7 کاملا پیچیده و حتی باابهت است، فضای داخلی با فناوری بالا و طراحی مینیمالیستی طراحی شده است.

(۲۳۴)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل