جبهه‌النصره با گازهای سمی به ارتش سوریه حمله کرد


جبهه‌النصره با گازهای سمی به ارتش سوریه حمله کرد

ایسنا نوشت: یک فرمانده میدانی تاکید کرد که افراد مسلح جبهه النصره به ایست‌های وابسته به ارتش سوریه در تل ملح و جبین در حومه حماه با استفاده از گازهای سمی و خودروهای زرهی حمله کردند و درگیری‌ها تا به این لحظه همچنان ادامه دارد.

به گزارش اسپوتنیک، این فرمانده میدانی تصریح کرد که افراد مسلح النصره حمله‌ای را با استفاده از گازهای سمی، موشک، تانک و خودروهای زرهی ترکیه‌ای از دو محور الزکاة و روستای الأربعین در حومه شمالی حماة به ایست‌های ارتش سوریه در تل ملح و جبین در حومه حماة ترتیب دادند.

وی ادامه داد، ارتش مجدداً نیروهای خود را در این منطقه مستقر کرده است و در حال حاضر دست به ضد حمله‌هایی علیه افراد مسلح می‌زند که این امر همزمان با حملات هوایی و توپخانه‌ای به محورهای تحرکات گروه‌های مسلح وابسته به جبهه النصره است.

یک منبع دیگر نیز به اسپوتنیک گفت که جیش العزه، از برجسته‌ترین همپیمانان هیات تحریر الشام در حومه شمالی حماة با تعداد زیادی راکت پایگاه‌های ارتش سوریه را در این منطقه هدف قرار داد.

در همین حال، منابع محلی در ادلب عنوان داشتند که هیات تحریر الشام و جیش العزه در این حمله از افراد مسلح موسوم به نیروهای نخبه خود استفاده کردند که بیشتر آنها از افراد خارجی از تابعیت‌های مختلف هستند.

310311

کد خبر 1267483

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان