لحظه سیلی زدن بازیگر مشهور بالیوود به بادیگاردش +فیلم


لحظه سیلی زدن بازیگر مشهور بالیوود به بادیگاردش +فیلم

سلمان خان، بازیگر مشهور بالیوود به خاطر بدرفتاری یکی از بادیگاردهایش با یک دختر خردسال در مقابل جمعیت زیادی به طرزی عجیب او را مورد تنبیه قرار داد.

لحظه سیلی زدن بازیگر مشهور بالیوود به بادیگاردش +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رفتار عجیب یکی از بازیگران معروف بالیوود با یکی از بادیگاردهایش را به تصویر می‌کشد. سلمان خان، بازیگر مطرح بالیوود به خاطر بدرفتاری یکی از بادیگارهایش با یک دختر خردسال در مقابل جمعیت زیادی اقدام به زدن سیلی به صورت این بادیگارد کرد.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است لحظه وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو سلمان خان به همراه چند تن از بادیگارد‌های خود در حال ورود به محل نمایش این فیلم دیده می‌شود. این در حالی است بسیاری از طرفداران سلمان خان در مقابل ساختمان محل نمایش فیلم جمع شده اند و با دیدن او ابراز احساسات کرده و سعی می کنند با او عکس سلفی بگیرند. در این لحظه یکی از بادیگارد‌های سلمان خان اقدام به هل دادن یک دختر خردسال به داخل جمعیت می کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود که ناگهان سلمان خان در میان جمعیت انبوه عصبانی شده و یکی سیلی به صورت بادیگارد خود می‌زند.

رفتار عجیب این بازیگر مشهور بالیوود با بادیگارد خود با واکنش بسیاری از کاربران توئیتر همراه بود. طرفداران سلمان خان که تعداد آنها به بیش از 37.1 میلیون کاربر در این شبکه اجتماعی می رسد با انتشار این ویدئو به بحث در مورد آن پرداختند. این کاربران این سوال را مطرح کردند آیا این بازیگر حق چنین رفتاری را با بادیگارد خود داشت یا او در تنبیه بادیگارد خود زیاده روی کرد.

یکی از کاربران با نام کاربری dhanjit5861 در توئیتی نوشت : " سلمان خان به صورت یکی از بادیگاردهایش سیلی زد. رفتاری شرم آور." کاربر دیگری با نام کاربری saminaUFshaikh در توئیتی نوشت : " سلمان خان به صورت بادیگاردش که اقدام به هل دادن یک دختر خردسال در میان جمعیت انبوه کرده بود سیلی زد. سلمان خان متعلق به همه!"


گفتنی است؛ این اتفاق در تاریخ ۴ ژوئن و هنگام حضور سلمان خان در رونمایی از فیلم "بهارات" (Bharat ) رخ داد. سلمان خان قرار بود با حضور تعدادی از همکاران بالیوودی اش از این فیلم خود رونمایی کند.

انتهای پیام/

لحظه سیلی زدن بازیگر مشهور بالیوود به بادیگاردش!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر سال اژدها بر متولدین سال‌های دیگر چگونه است؟