تمرکز مسئولین بر اقتصاد، راهی برای عبور از مشکلات اقتصادی و معیشتی است


تمرکز مسئولین بر اقتصاد، راهی برای عبور از مشکلات اقتصادی و معیشتی است

حجت الاسلام رضا احمدی نیک، گفت: مسئله مهم امروز جامعه، مسئله اقتصاد است، گرچه مسائل فرهنگی و امنیتی نیز حائز اهمیت هستند اما در این برهه مسائل اقتصادی و معیشتی مهم ترند و تمرکز مسئولین بر اقتصاد، راه عبور از مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «حجت الاسلام رضا احمدی نیک امام» جمعه بخش آسمینون (نودژ) در خطبه های نمازجمعه این هفته (۱۷خرداد)، گفت: مسئله مهم امروز جامعه، مسئله اقتصاد است، گرچه مسائل فرهنگی و امنیتی نیز حائز اهمیت هستند اما در این برهه مسائل اقتصادی و معیشتی مهم ترند و تمرکز مسئولین بر اقتصاد، راه عبور از مشکلات اقتصادی و معیشتی است.
حجت الاسلام رضا احمدی نیک، در تبیین رهنمودهاى مقام معظم رهبرى در مراسم سال روز رحلت امام خمینی (ره) و دیدار با مسئولان نظام، بیان داشت: خصوصیت بارز و حیاتی امام (ره) «مقاومت و ایستادگی در برابر موانع و مشکلات» بود، مقاومت به معنای انتخاب راه صحیح، آغاز حرکت در این راه، مبارزه با موانع و مشکلات و ادامه راه حق بدون انصراف یا توقف است.
خطیب جمعه آسمینون، خاطرنشان کرد: امام راحل، مقاومت در برابر گردن کلفت های دنیا را امری ممکن می دانست و بر هم این مبنا، در دوران نهضت اسلامی و نیز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در برابر فشارها ایستادگی کرد.

وی، اضافه کرد: بعد از امام (ره)، مقام معظم رهبری نیز همان راه را با قدرت، شجاعانه، امیدوارانه ، مبتکرانه، عاقلانه و خردمندانه ادامه داده و این مقاومت و ایستادگی ملت و رهبران ایران اسلامی تبدیل به یک مکتب، اندیشه، نقشه راه و الگوی کشورها و ملت های مسلمان شده است.
امام جمعه آسمینون، تصریح کرد: گرچه مقاومت هزینه و سختی دارد اما هزینه آن به مراتب از سازش و تسلیم کمتر است.

حجت الاسلام احمدی نیک، ابراز داشت: امروز نمونه های فراوان برکات و ثمرات مقاومت در دنیا و به خصوص در منطقه، چه از جهانی شدن روز قدس و چه تقویت جبهه مقاومت و پیروزی آن ها و در ماندگی رژیم صهیونیستی مشهود است و در واقع «دکترین مقاومت خمینی»، شاهرگ های سیطره غرب و آمریکا را هدف گرفته است.
خطیب جمعه آسمینون، مطرح کرد: ضرورت دارد مسئولان اجرایی و به خصوص دستگاه دیپلماسی کشور در مقابل عقب نشینى ظاهری کاخ سفید و عملیات فریب دهنده، دشمن هوشیار و آگاه باشند، چرا که آمریکا از یک سو از مذاکره با شروط 12گانه حرف می زند و از سوی دیگر از مذاکره بدون پیش شرط سخن می گوید، از سوی دیگر تهدید می کند و ملت ایران را تروریست می خواند و از جهتی می گوید ما به دنبال براندازی نظام نیستیم، همه این ها نقشه ای برای عقب راندن و تسلیم ملت ایران و فریب مسئولان است تا ۲ قطبی مذاکره و نفی مذاکره را درست کند و در نهایت نقاط قوت ما را تعطیل کند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...