تعبیر خواب توت چیست؟


تعبیر خواب توت چیست؟

دو نوع توت وجود دارد، توت معمولی و سفید که توت شیرین نامیده می شود و دومی توت سرخ و سیاه است که ابن سیرین آن را خرتوت نامیده است؛ تعبیر خواب توت به هر حالتی نیکو نیست، چه بر روی درخت آن را مشاهده نمایید و چه در حال خوردنش باشید. دیدن توت سرخ در خواب نشانه غم، رنج، بلا و مصیبت است، به ویژه اگر در حال خوردن آن بوده و ترشی آن را حس کنید. برای...

دو نوع توت وجود دارد، توت معمولی و سفید که توت شیرین نامیده می شود و دومی توت سرخ و سیاه است که ابن سیرین آن را خرتوت نامیده است؛ تعبیر خواب توت به هر حالتی نیکو نیست، چه بر روی درخت آن را مشاهده نمایید و چه در حال خوردنش باشید. دیدن توت سرخ در خواب نشانه غم، رنج، بلا و مصیبت است، به ویژه اگر در حال خوردن آن بوده و ترشی آن را حس کنید.

برای دوستداران و علاقمندان به علم تعبیر خواب انواع میوه و خوردنی ها، در مطالب قبلی آرگا تعبیر خواب گوجه فرنگی، تعبیر خواب هندوانه، تعبیر خواب پسته و … را ارائه کردیم، حال در این مطلب قصد داریم شما را با تعبیر خواب توت از دیدگاه معبران اسلامی و غربی مشهور آشنا نماییم، از این رو در ادامه مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با تعبیر خواب توت از دیدگاه چند معبر معروف

تعبیر خوردن توت شیرین در خواب، به معنای روزی و ثروت می باشد، اما خوردن توت سرخ یا شاه توت نشانه غم و اندوه است. اگر کسی در خواب ببیند که درخت توت در خانه دارد و آن درخت سر سبز و بارور می باشد به معنای آن است که منزل بیننده خواب کانون نعمت، سلامت و رفاه است.

تعبیر خواب توت چیست؟

اگر در خواب ببینید که درخت توتی در سر راه شما وجود دارد و شما به آن رسیدید و میوه آن را چیده و خوردید، یعنی اینکه دارای سودی شده و شیرین کام می شوید و اگر شاخه درخت را شکسته و از میوه آن خوردید، به معنای آن است که با آزار و زیان رساندن به دیگران صاحب سودی خواهید شد. ضمن اینکه خوردن توت سفید و شیرین برای دختران و پسران جوان نشانه عشق، عاطفه و کامروایی می باشد، همچنین برداشتن توت از روی زمین و خوردن آن به خوردن مال حرام و یتیم تعبیر شده است.

تعبیر خواب توت چیست؟

تعبیر برای توت از دیدگاه امام صادق (ع)

دیدن توت در خواب بر سه وجه می باشد :

مال دنیا منفعت از کسب و کار خویش دعوا و نزاع برای یک زن

تعبیر توت شیرین (سفید) در خواب از دیدگاه ابن سیرین

اگر کسی ببیند که توت شیرین می خورد، به معنای آن است که به اندازه آن از کسب خود روزی می یابد، دیدن این خواب در وقت رسیدن توت، نیکوتر می باشد و در غیر این صورت نشانه غم و اندوه می باشد.

دیدگاه ابراهیم کرمانی

اگر شخصی ببیند که توت شیرین می خورد، بیانگر آن است که از سوی مردی جوانمرد به وی عطا رسد.

دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی

دیدن توت سفید یا شیرین در خواب نیکو می باشد، چه آن را بر روی درخت ببینیم و چه در حال خوردن. دیدن توت شیرین در غیر فصل آن نیز بد تفسیر نشده، اما در فصل آن دارای تعبیر بهتری می باشد.
تعبیر خواب توت چیست؟

تعبیر دیدن توت در خواب از دیدگاه آنلی بیتون

تعبیر خواب توت سفید به معنای آن است که بیمار شدن، مانع رسیدن شما به خواسته هایتان می شود. همچنین برای تسکین روحیه شما افرادی به دیدنتان خواهند آمد.

تعبیر از دیدگاه ابراهیم کرمانی

اگر کسی ببیند که خرتوت می خورد، نشانه آن است که غمگین و متفکر شود.

تعبیر خواب از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی

دیدن توت سرخ یا خرتوت در خواب خوب نیست، چه آن را بر روی درخت مشاهده کنیم و چه در حال خوردنش باشیم. توت سرخ نشانه غم و بلا و مصیبت است، به خصوص اگر توتی را که در خواب می خوریم، ترشی آن را حس کرده و آزرده شویم.

تعبیر خواب توت چیست؟

تعبیر رویای درخت توت از دیدگاه مطیعی تهرانی

اگر کسی در خواب ببیند که درخت توت سرسبز، بارور و تنومند در خانه اش دارد ، یعنی اینکه خانه وی کانون نعمت، رفاه، روزی، فراخی و سلامتی خواهد شد، ضمن اینکه ریشه خوشبختی در خانواده بیننده خواب همانند ریشه توت گسترده و عمیق می باشد.

اگر کسی در خواب ببیند که از درخت توت در راهی که می رود، میوه آن را چیده و می خورد، تعبیر آن نیکو است و به معنای آن است که بیننده خواب سودی می برد و شیرین کام خواهد شد.

اگر کسی در خواب ببیند که شاخه و برگ درخت توت از دیواری گدشته و از کوچه آویخته شده و یا داخل آن ریخته است و بیننده خواب در هنگام عبور از آنجا، میوه درخت را چیده و در دهانش قرار داد، به طوری که شیرینی میوه را حس کرد، بیانگر آن است که به صورت مخفیانه یا دزدانه سودی خواهد برد.

تعبیر خواب توت چیست؟

تعبیر خواب شکستن درخت توت از نظر مطیعی تهرانی

اگر کسی ببیند که شاخه توتی شکسته و از آن توت خورد به معنای آن است که با آزار و زیان رسانیدن به دیگران سود خواهد برد.

تعبیر خواب خوردن توت از دیدگاه مطیعی تهرانی

اگر زن خانه داری در خواب ببیند که توت می خورد، به معنای آن است که از سوی دختر و دامادش به کامروایی و سرافرازی می رسد.
تعبیر خواب توت برای زن جوان نشانه باردار شدن وی و اینکه نوزاد او دختر می باشد. اگر پدری در خواب ببیند که توت می خورد، نشانه آن است که پسر یا نوه پسری وی موجب شیرین کامی او خواهد شد. خوردن توت سفید و شیرین در خواب، برای دختران و پسران جوان بشارت دهنده عشق، عاطفه و کامروایی است. اگر کسی خواب ببیند که از روی زمین توت برداشته و می خورد، معنای آن خوب نیست، زیرا به معنای مال حرام و یتیم تعبیر شده است.

تعبیر خواب توت چیست؟

تعبیر رویای خوردن توت سفید از دیدگاه آنلی بیتون

خوردن توت شیرین یا سفید در خواب به عقیده آنلی بیتون، به معنای نا امید شدن و یاس شدید می باشد.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا