به گزارش افکارنیوز،

تیم ملی فوتبال امید ایران در حالی باید در چارچوب رقابت‌های نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در تایلند به مصاف حریفان برود که این مسابقات با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و فوتبال‌دوستان ایرانی امیدوار هستند تا این تیم به المپیک صعود کند.

پس از قطع همکاری فدراسیون فوتبال به کرانچار، سئول نشین‌ها به امیر قلعه نویی، علیرضا منصوریان، افشین قطبی، جواد نکونام، یحیی گل محمدی، خداداد عزیزی و ... پیشنهاد دادند که هیچ کدام نپذیرفتند و در ساعات گذشته برخی رسانه‌ها از حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید خبر داده بودند که او به همراه مهدی تارتار و عباس چمنیان از شانس زیادی برای حضور روی نیمکت یوز‌های جوان برخوردار هستند.

در جلسه کمیه فنی که شنبه هفته پیش برگزار شد، مقرر گردید تا حمید استیلی، مدیر تیم ملی امید با گزینه‌های مدنظر مذاکره کند تا اردو‌ها و تمرینات به زودی آغاز شود و فرهاد مجیدی، چمنیان و تارتار جدی‌ترین گزینه‌های جانشینی کرانچار هستند و به همین دلیل قرار است در جلسه روز شنبه هفته آینده، حمید استیلی نتایج خود را به کمیته فنی اعلام تا سرمربی تیم ملی امید کار خود را آغاز کند.

البته حمید استیلی، مدیر تیم ملی امید از فرهاد مجیدی به عنوان یکی از گزینه‌های فدراسیون نام برده است، اما طبق شنیده‌ها او احتمال کمی برای حضور روی نیمکت یوز‌های جوان دارد.

گفتنی است با انتخاب سرمربی جدید، رضا شاهرودی، سهراب بختیاری زاده و فرشاد ماجدی همچنان در کادرفنی تیم ملی هستند و مربی جدید همکاری خواهند کرد.

یوز‌های جوان که در مقدماتی با تیم‌های عراق، ترکمنستان و یمن همگروه بودند با ۴ امتیاز به مرحله نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ رسیدند و در دی ماه باید در تایلند به مصاف دیگر تیم‌ها برای شکستن طلسم ۴۴ ساله بروند.