عاقبت فضولی زن همسایه کار دستش داد (عکس)


عاقبت فضولی همسایه همیشه ادم های‌ فضول در همه ی جا هستند و البته همیشه هم عاقبت فضولی خوب نخواهد بودو اینم یک نمونه خنده دار از فضولی !! فضول بودن پیرزن همسایه کار دستش داد ! این پیرزن کنجکاو برای سر در اوردن از وضعیت معاشرت همسایه اش از لای نرده های‌ خانه ی او سرک می کشید کـه بلای وحشتناکی سرش آمد. فضولی زن همسایه کار دستش داد ماجرا ازین قرار...

عاقبت فضولی زن همسایه کار دستش داد (عکس)

عاقبت فضولی همسایه

همیشه ادم های‌ فضول در همه ی جا هستند و البته همیشه هم عاقبت فضولی خوب نخواهد بودو اینم یک نمونه خنده دار از فضولی !! فضول بودن پیرزن همسایه کار دستش داد ! این پیرزن کنجکاو برای سر در اوردن از وضعیت معاشرت همسایه اش از لای نرده های‌ خانه ی او سرک می کشید کـه بلای وحشتناکی سرش آمد.

عاقبت فضولی زن همسایه کار دستش داد (عکس)

فضولی زن همسایه کار دستش داد

ماجرا ازین قرار اسـت کـه فضول بودن زن بازنشسته 5 ساعت وی را در دام گرفتار کرد.کنجکاوی پیرزن بازنشسته در کلمبیا کار دستش داد.گفتنی اسـت کـه پیرزن مثل خیلی از روزهای دیگر قصد داشت تا از بودن یا نبودن همسایه اش در خانه مطلع شود کـه ناگهان دچار مشکل شد.

از قرار معلوم او برای کسب اطلاعت دقیق تر از حضور همسایه اش سرش را بین نرده های درب ورودی برد تا از نزدیک جزئیات داخل خانه را ببیند کـه سرش داخل نرده ها گیر کرد و بـه دردسر افتاد.

عاقبت فضولی زن همسایه کار دستش داد (عکس)

تصاویر منتشر شده تلاش امدادگران برای نجات همسایه فضول را نشان میدهد.

بـه گزارش تالاب طبق گزارشات این زن کـه مشخص نیست بـه چه دلیل اینقدر مشتاق اطلاع از بودن یا نبودن همسایه اش در خانه بوده اسـت بعد از گیر افتادن تلاش کرد تا سرش را از میان نرده ها خارج کند اما موفق نشد و 5 ساعت در همین وضعیت باقی ماند تا در نهایت فردی صدای گریه های وی را شنید و با امدادرسانی تماس گرفت.

فضولی تو کار مردم اصلا کار درستی نیست !! هیچوقت فراموش نکنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی