نخستین تصاویر از گوشی اوپو ای 1 اس (Oppo A1s) به بیرون درز کرد


نخستین تصاویر از گوشی اوپو ای 1 اس (Oppo A1s) به بیرون درز کرد

کمپانی Oppo خود را برای عرضه‌ی یک موبایل جدید با نام A1s آماده می‌کند. اولین عکس‌های گوشی اوپو ای 1 اس از طریق NBTC (یکی از رگولاتوری‌های تایلند) منتشر شده است و ظاهر ابتدایی آن، می‌گوید که باید قیمت ارزانی داشته باشد. محصول جدید کمپانی چینی با شماره مدل CPH1925، هنوز نام تایید شده‌ای ندارد؛... نوشته نخستین تصاویر از گوشی اوپو ای 1 اس (Oppo...

کمپانی Oppo خود را برای عرضه‌ی یک موبایل جدید با نام A1s آماده می‌کند. اولین عکس‌های گوشی اوپو ای 1 اس از طریق NBTC (یکی از رگولاتوری‌های تایلند) منتشر شده است و ظاهر ابتدایی آن، می‌گوید که باید قیمت ارزانی داشته باشد.

محصول جدید کمپانی چینی با شماره مدل CPH1925، هنوز نام تایید شده‌ای ندارد؛ اما در گزارش‌ها با اسم اوپو ای 1 اس از آن یاد می‌شود. تصاویری که رگولاتوری تایلندی منتشر کرده، نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر بزرگ، بریدگی ناچ برای میزبانی از دوربین سلفی و یک ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی است.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 25%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

درگاه microUSB را نیز می‌توان در لبه پایینی و درست کنار جک 3.5 میلی‌متری هدفون دید. در عوض، کلیدهای کنترل صدا در یک سمت و دکمه پاور در سمت دیگر اوپو ای ۱ اس قرار دارد. البته در این عکس‌ها، خبری از حسگر اثر انگشت نیست و بعید هم می‌دانیم که این گوشی رده ابتدایی، به اسکنر زیر نمایشگر یا پنل اولد تجهیز شود.

انتظار می‌رود که قیمت اوپو A1s بین مدل‌های A3s و A1k؛ یعنی چیزی حدود 140 تا 150 دلار باشد. با توجه به دریافت تاییدیه NBTC هم، باید منتظر عرضه‌ی آن از سوی کمپانی اوپو در یکی دو هفته آینده باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...