مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کردستان اظهار داشت: از ابتدای سـال جاری تاکنون با بازدیدهـای دوره‌ای و غیر مترقبه از جـایگاه‌های عـرضه فرآورده‌های نفتی توسط بـازرسین ویـژه این منطقه بـرای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به هموطنان و ساماندهی عرضه فرآورده‌های نفتی، تعداد ۸۰ عدد کارت هوشمند سوخت کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، فریدون یاسمی در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب گفت : در راستای پیشگیری و مبارزه با عرضه خارج ازشبکه فرآورده های نفتی و سو استفاده از کارت سوخت وسائط نقلیه عمومی این میزان کارت در جایگاه های عرضه منطقه و جایگاه مرزی باشماق کشف و ضبط شد.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کردستان سپس به شرایط جغرافیایی و مرزی بودن منطقه و تقاوت قیمت سوخت در دوسوی مرز اشاره و افزود: برنامه ریزی واولویت منطقه ، تحقق حقوق شهروندی و عرضه مطلوب و پایدار سوخت در جایگاه های استان می باشد که بازدید های صورت گرفته و تعامل و همکاری با سایر دستگاه های متولی از جمله تعزیرات حکومتی ،اداره استاندارد ،سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی در همین راستا می باشد.

یاسمی با اشاره به تشکیل پرونده جهت افراد متخلف و معرفی به کمیته تخلفات شرکت از اخذ تعهد محضری و ارسال پرونده آنان به تعزیرات حکومتی استان خبر داد .