نسخه تولید محدود گلکسی S10 پلاس با رنگ نقره ای معرفی شد


رسانه کلیک – گلکسی S10 پلاس در یک نسخه ویژه و تولید محدود از راه رسید. این گوشی هوشمند دارای رنگ نقره ای مخصوصی است. سامسونگ تا به امروز تعدادی از گوشی های هوشمند خود را در رنگ های مخصوص و به صورت تولید محدود روانه بازار کرده است. در گذشته گوشی های سری گلکسی S10 در […] نوشته نسخه تولید محدود گلکسی S10 پلاس با رنگ نقره ای معرفی شد اولین بار در...

رسانه کلیک – گلکسی S10 پلاس در یک نسخه ویژه و تولید محدود از راه رسید. این گوشی هوشمند دارای رنگ نقره ای مخصوصی است.

سامسونگ تا به امروز تعدادی از گوشی های هوشمند خود را در رنگ های مخصوص و به صورت تولید محدود روانه بازار کرده است.

در گذشته گوشی های سری گلکسی S10 در رنگ قرمز و همچنین نسخه مخصوص المپیک 2020 معرفی شده بودند (نسخه المپیک 2020 سامسونگ گلکسی S10 پلاس از راه رسید). این دو نمونه در تعداد محدود به تولید می رسند؛ با این حال میزان تولید آن ها در مقایسه با نسخه جدید گلکسی اس 10 پلاس بیشتر است.

به تازگی این شرکت کره ای از نسخه Park Hang Seo گوشی گلکسی S10 پلاس رونمایی کرده است. Park Hang Seo یک فوتبالیست قدیمی و مربی کنونی تیم ملی ویتنام است.

نسخه تولید محدود گلکسی S10 پلاس با رنگ نقره ای معرفی شد

این نمونه ویژه از تاریخ 16 ژوئن با قیمت 1030 دلار وارد بازار می شود. این دستگاه از جعبه جذابی بهره می برد و دارای کاور مخصوص Park Hang Seo به همراه پاوربانک بی سیم سامسونگ است. به نظر می رسد این گوشی هوشمند به یک تم مخصوص برای رابط کاربری One UI خود مجهز شده است.

لازم به ذکر است؛ تفاوتی میان قطعات سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی هوشمند با نسخه استاندارد گلکسی اس 10 پلاس وجود ندارد. این دستگاه با رنگ نقره ای بلوری در اختیار خریداران قرار می گیرد. این رنگ در حقیقت گرادیانی بوده و در زوایا مختلف، ظاهر متفاوتی را به این اسمارت فون می بخشد.

نسخه تولید محدود گلکسی S10 پلاس با رنگ نقره ای معرفی شد

گلکسی اس 10 پلاس در نسخه نقره ای در کشور هنگ کنگ به فروش می رسد که البته یک نسخه ویژه محسوب نمی شود.

این گوشی هوشمند در اوایل سال جاری میلادی به همراه گلکسی S10 و S10e معرفی شد. سامسونگ برای پرچمدار خود دوربین اصلی سه گانه به همراه دوربین سلفی دوگانه در نظر گرفته است.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها