توضیح زنی که نیمار به او تجاوز کرده درباره ویدیوی جنجالی منتشر شده


توضیح زنی که نیمار به او تجاوز کرده درباره ویدیوی جنجالی منتشر شده

زنی که از نیمار بخاطر تجاوز جنسی شکایت کرده است درباره ویدیوی منتشر شده توضیح داد

زنی که از نیمار بخاطر تجاوز جنسی شکایت کرده است درباره ویدیوی منتشر شده توضیح داد

توضیح شاکی پرونده تجاوز نیمار در مورد ویدئوی جنجالی

ناجیلا ترینداده زنی است که از نیمار به اتهام تجاوز شکایت کرده است. اخیرا ویدئویی از این زن منتشر شده که شاکی در اتاق یک هتل در پاریس در حال مجادله و درگیری فیزیکی با بازیکن برزیلی است.

کلیپ منتشر شده فقط یک دقیقه است اما ناجیلا توضیح داده که ویدئویی که در اختیار اوست خیلی طولانی تر است و آن را به عنوان مدرک در اختیار دادگاه قرار داده است. البته در حال حاضر مشکل این جاست که دادگاه نمی تواند این ویدئو را به عنوان مدرک بپذیرد چرا که دستگاهی که با آن ویدئو ضبط شده به دادگاه ارائه نشده است.

این زن ادعا کرده است که یک نفر وارد خانه اش شده و یک ساعت، پول نقد و تبلتی که با آن ویدئو را ضبط کرده، ربوده است. این زن می گوید که این کلیپ هم از طریق سارق به دست رسانه ها رسیده و از طریق او افشا نشده است.

ناجیلا روز جمعه به همراه وکیلش چهار ساعت و نیم در دادگاه حضور یافت تا در مورد جزئیات ماجرا توضیح بدهد. نیمار و مدل برزیلی در اینستاگرام با هم آشنا شدند. بازیکن برزیلی این زن را به پاریس دعوت می کند تا با هم آشنا شوند و در نهایت ماجرای اتهام به تجاوز رخ می دهد و باید دید که سرنوشت این پرونده تا کجا پیش خواهد رفت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حاشیه های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟