تصاویر تکان دهنده از کتک زدن زندانیان در آمریکا


تصاویر تکان دهنده از کتک زدن زندانیان در آمریکا

تصاویر تکان دهنده ای از رفتار خشن ماموران زندان در آمریکا با زندانیان پخش شد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه دبلیو کی وای سی دات کام، تصاویر تکان دهنده ای از رفتار ماموران زندان در آمریکا با زندانیان پخش کرد.
به گزارش این شبکه, در یکی از این تصاویر که از داخل زندان بخش کویاهوگا کانتی (Cuyahoga County) در شهر کلیولند در ایالت اوهایو گرفته شده است چند مامور زندان یک زندانی سیاهپوست را که به روی تخت چرخدار بسته شده است, به شدت کتک می زنند.
این تصاویر بار دیگر پرسش هایی را درباره فقدان نظارت بر نحوه رفتار با زندانیان در آمریکا مطرح کرده است.

این تصاویر مربوط به مارس 2018 در زندان کویاهوگا کانتی است که نشان می دهد ماموران یک زندانی سیاهپوست را از سلولش به داخل یک اتاق می آورند و او را به شدت کتک می زنند. در این فیلم زندانی ابتدا با ماموران گفتگو می کند و سپس ماموران او را کتک می زنند. شدت ضربات به این زندانی چنان است که او دچار آسیب مغزی شده است. گفته می شود این زندانی بعد از این کتک خوردن به مدت دو ساعت به حال خود رها شده بود. این جدیدترین مورد از موارد بدرفتاری با زندانیان در آمریکاست که فیلم آن منتشر شده است.
اوایل این ماه فیلمی از داخل یک زندان منتشر شد که نشان می دهد ماموران در حال کتک زدن یک زن زندانی هستند که او نیز به تخت چرخداری بسته شده است.
روز گذشته نیز فیلم جدیدی منتشر شد که نشان می دهد یک زندانی بر اثر مصرف بیش از حد ماده مخدر از حال می رود اما ماموران زندان به مدت دو ساعت اعتنایی به حال او نمی کنند و امدادگران زمانی بر سر او حاضر می شوند که او جان خود را از دست داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی