انهدام باندی با باورهای شیطانی در تجمع ارتفاعات جاده هراز


انهدام باندی با باورهای شیطانی در تجمع ارتفاعات جاده هراز

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل از انهدام باندی با عقاید و باورهای شیطانی در تجمع ارتفاعات جاده هراز خبر داد.

خبرگزاری فارس: علی طالبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل در خصوص اخبار منتشر شده در بعضی از رسانه‌ها با موضوع انهدام باندی با عقاید و باورهای شیطانی در تجمع ارتفاعات جاده هراز گفت: بر اساس اعلام نهادهای امنیتی از چند روز گذشته تردد خودروهای شخصی از انواع مختلف و از برخی نقاط کشور به منطقه مذکور تردد داشته‌اند، گزارش شد.

وی اظهار کرد: این افراد که در فضای مجازی گروهی تحت عنوان طبیعت گردی داشتند، در پوشش تور طبیعت گردی این تجمع را ساماندهی کرده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب آمل با بیان اینکه با توجه به حساسیت موضوع، دادستانی شخصاً در محل مورد نظر حاضر شد بیان کرد: زمانی که به محل مذکور رسیدیم با کمپ‌ها و چادرهای بسیار بزرگ و مردان و زنانی مواجه شدیم که ظاهر بسیار نامناسبی داشتند.

طالبی تصریح کرد: همچنین در محل موردنظر لوازمی مرتبط با عقاید و باورهای شیطانی، مقادیر بسیار زیادی مشروبات الکلی و انواع مواد مخدر، تعدادی سگ از نژادهای گوناگون کشف و چند خودرو نیز در این رابطه توقیف شد.

وی اظهار کرد: این افراد با نصب دوربین، تردد خودروها را زیر نظر داشتند و با تشکیل یک تیم امنیتی مانع ورود افراد ناشناس به محل تجمع خود می‌شدند.

دادستان عمومی و انقلاب آمل از بازداشت ١٠ نفر در خصوص این پرونده خبر داد و افزود: ١٠ نفر از افراد اصلی این باند و زن و شوهری که لیدر این باند بودند بازداشت شدند و برای انجام تحقیقات در اختیار نهادهای امنیتی قرار دارند.

طالبی در پایان گفت: هدف ما، انهدام این باند بود که انجام شد، همه افراد دخیل در این موضوع نیز شناسایی شدند و تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403