شناگران کارگر به دنبال رکوردشکنی در جهانی اسپانیا


شناگران کارگر به دنبال رکوردشکنی در جهانی اسپانیا

مربی تیم شنای کارگران اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا یکی از مشکلات شناگران کارگر برای آماده‌سازی جهت شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا را نداشتن استخر استاندارد عنوان کرد و گفت: تنها استخر استاندارد که دارای سکوست، استخر آزادی است که متاسفانه در هر شرایط زمانی امکان استفاده از آن نیست، اما با تمام این مشکلات شناگران به دنبال کسب بهترین نتیجه و...

شناگران کارگر به دنبال رکوردشکنی در جهانی اسپانیا

حسین سمیع‌زاده در ارزیابی از وضعیت شناگران کارگر اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا اظهار کرد: تیم شنا، چون برای نخستین بار در مسابقات جهانی کارگران شرکت می‌کند و تجربه‌ای از این مسابقات ندارد، ملاک اصلی ما مسابقات جهانی لتونی است به طوری که با توجه به رکورد شناگران مسابقات جهانی لتونی سعی می‌کنیم وضعیت شناگران خود را نسبت به حریفان جهانی مورد ارزیابی قرار دهیم. البته در ارزیابی که از وضعیت رکورد شناگران خود در اردو‌ها نسبت به رکورد شناگران حاضر در مسابقات جهانی لتونی داشتیم، رکورد‌ها راضی‌کننده است و امید زیادی داریم که در جهانی اسپانیا بتوانیم با کسب بهترین نتیجه در تمام مواد شنا رکوردشکنی نیز داشته باشیم.

وی تعداد شناگران کارگر اعزامی به اسپانیا را ۷ نفر عنوان کرد و گفت: شناگران کارگر در ۴ رده سنی ۲۵ تا ۲۹، ۲۹ تا ۳۴، ۴۵ تا ۴۹ و ۵۰ تا ۵۴ سال در این مسابقات شرکت خواهند کرد که بیشترین نفرات اعزامی در رده سنی ۲۹ تا ۳۴ سال هستند که امید زیادی به کسب مدال در این رده سنی در تمام مواد شنا داریم.

مربی تیم شنای کارگران اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا با بیان اینکه کارگران اعزامی از مسابقات قهرمانی کشور گزینش شدند، افزود: یکی از شروط اصلی فدراسیون جهانی برای اعزام شناگران به مسابقات جهانی اعزام تنها کسانی بود که گزینش شده مسابقات قهرمانی کشور و دارای دفترچه تأمین اجتماعی باشند بنابراین ۷ شناگر اعزامی جزو کسانی هستند که تجربه مسابقات برون مرزی ندارند و برای نخستین بار راهی مسابقات جهانی می‌شوند.

سمیع زاده یکی از مشکلات شناگران کارگر را نداشتن استخر استاندارد عنوان کرد و گفت: استخر آزادی و ۹ دی از استخر‌های استاندارد و خوب کشور هستند که متأسفانه به خاطر دید درآمدزایی که مسئولان نسبت به این دو استخر دارند سبب شده تا این دو استخر را نتوانیم در هر شرایط زمانی برای آماده‌سازی شناگران در اختیار داشته باشیم، به ویژه آزادی تنها استخری است که دارای سکو است و ما تنها در این استخر می‌توانیم تمرینات سکو را انجام دهیم. به هر صورت کمبود امکانات سخت‌افزاری مشکلات زیادی را برای آماده‌سازی شناگران ایجاد کرده و ما باید با همین امکانات محدود تیم را برای جهانی اسپانیا آماده کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: تمام تلاشمان بر این است که در نخستین حضورمان در مسابقات جهانی اسپانیا بهترین نتایج را کسب کنیم و کارنامه موفقی را برای شناگران کارگر به ثبت برسانیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط