فیلم Birds of Prey تبدیل به کم خرج ترین فیلم DC می شود


رسانه کلیک – گزارش جدیدی در رابطه با فیلم Birds of Prey در اختیار رسانه ها قرار گرفته که به بودجه ساخت آن اشاره می کند. سال آینده میلادی شاهد اکران فیلم Birds of Prey از سوی برادران وارنر و دنیای سینمایی دی سی خواهیم بود. پرندگان شکاری اولین فیلم DC محسوب می شود که نقش اصلی آن بر […] نوشته فیلم Birds of Prey تبدیل به کم خرج ترین فیلم DC می شود...

رسانه کلیک – گزارش جدیدی در رابطه با فیلم Birds of Prey در اختیار رسانه ها قرار گرفته که به بودجه ساخت آن اشاره می کند.

سال آینده میلادی شاهد اکران فیلم Birds of Prey از سوی برادران وارنر و دنیای سینمایی دی سی خواهیم بود. پرندگان شکاری اولین فیلم DC محسوب می شود که نقش اصلی آن بر عهده یک زن است. علاوه بر این موضوع، شاهد تولید اولین فیلم ابرقهرمانی با کارگردانی یک زن آسیایی هستیم.

بر اساس مصاحبه ای جدید، فیلم Birds of Prey کمترین بودجه را در میان فیلم های DC دارد. هزینه تولید این فیلم تنها برابر با 75 میلیون دلار بوده است. این بودجه بسیار کمتر از دیگر فیلم های دی سی است.

در حال حاضر فیلم !Shazam با بودجه 100 میلیون دلاری، کم خرج ترین فیلم تولیدی DCEU محسوب می شود. باید به این نکته اشاره کرد که فیلم پرندگان شکاری، یکی از پرخرج ترین فیلم ها با بازی مارگو رابی است.

علت این بودجه کم را باید مربوط به تجهیزات موردنیاز برای ساخت آن دانست. پرندگان شکاری در مقایسه با فیلم هایی مانند !Shazam و جوخه انتحاری به جلوه های ویژه بسیار کمتری نیاز دارد.

فیلم Birds of Prey تبدیل به کم خرج ترین فیلم DC می شود

مارگو رابی در گذشته به بودجه کم این فیلم اشاره و همچنین اعلام کرده بود که این فیلم در مقایسه با دیگر محصولات DC، متفاوت خواهد بود.

کارگردانی فیلم Birds of Prey بر عهده کتی یان بوده و فیلمنامه آن را کریستینا هادسون نوشته است. در این فیلم بازیگرانی مانند مارگو رابی، جرنی اسمالت، مری الیزابت وینستد، رزی پرز، یوان مک‌ گرگور و استیون ویلیامز به ایفای نقش می پردازند.

فیلم پرندگان شکاری در تاریخ 7 فوریه 2020 روی پرده سینما قرار می گیرد (فیلم Birds of Prey سال 2020 اکران می شود). انتظار می رود این فیلم به فروش مناسبی در باکس آفیس جهانی دست پیدا کند.

Source: cbr

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟