دلداری نادال به تیم: تو قهرمان این جام می‌شوی


دلداری نادال به تیم: تو قهرمان این جام می‌شوی

بانک ورزش - رافائل نادال قهرمانی بزرگ دیگری را به ویترین افتخارات خود اضافه کرد. به گزارش بانک ورزش، این تنیس باز اسپانیایی روز گذشته با...

بانک ورزش - رافائل نادال قهرمانی بزرگ دیگری را به ویترین افتخارات خود اضافه کرد.


به گزارش بانک ورزش، این تنیس باز اسپانیایی روز گذشته با شکست دومینیک تیم اتریشی دوازدهمین قهرمانی خود را در رقابت های گرنداسلم فرانسه جشن گرفت. دومینیک تیم که برای دومین سال پیاپی در فینال برابر نادال مغلوب شد، پیش از این در بازی نیمه نهایی نواک جوکوویچ مرد شماره یک جهان را در 5 ست شکست داده بود.


نادال که به پادشاه زمین‌های خاکی معروف است، در این بازی در چهار ست و با نتایج 6-3، 5-7، 6-1 و 6-1 موفق شد تیم را شکست دهد.


نادال پس از پایان بازی گفت: «اولین چیزی که می خواهم بگویم تبریک به دومینیک است و احساس تاسف می کنم، زیرا او نیز شایسته کسب این جام بود. دومینیک یکی از بهترین تنیس بازان جهان و الگویی برای همه است، او سخت کوش است و همیشه لبخند می زند. می دانم باخت در بازی فینال چه حسی دارد اما ورزش همین است. صادقانه بگویم اگر قرار بود مقابل کسی شکست بخورم ترجیح می دهم در برابر دومینیک باشد زیرا او تنیس باز شایسته‌ای است. به کارت ادامه بده - قهرمانی در این جام را کسب خواهی کرد.»


تیم اتریشی نیز پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در این تورنمنت گفت: «لحظه سختی است زیرا هر آنچه در توان داشتم در این دو هفته به کار گرفتم. به رافا تبریک می گویم. شکست حس بدی دارد اما رافا یک قهرمان بی‌نظیر است و یک اسطوره در ورزش ما محسوب می شود. 12 قهرمانی در این گرند اسلم غیر واقعی است. سال آینده برای قهرمانی تلاش خواهم کرد.»


پیروزی های نادال در 12 سال اخیر برابر تنیس بازان سرشناسی چون راجر فدرر، نواک جوکوویچ و دومینیک تیم کسب شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثروت هنگفت رئیس سامسونگ اعلام شد/ عکس