الزامات پیوند نشاط معنوی با فراغت تابستانی در مساجد


الزامات پیوند نشاط معنوی با فراغت تابستانی در مساجد

آیت‌الله وحیدی گلپایگانی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت مساجد در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت، گفت: برنامه‌های مسجد سادات اخوی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت در قالب طرح نشاط معنوی و شادابی جسمی اجرا می‌شود.

آیت‌ الله «محمدصادق وحیدی گلپایگانی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه رونق فعالیت های مساجد در تابستان موجب جذب بیشتر مردم به این نهاد دینی و مردمی می شود، اظهار کرد: برداشت نادرستی از اوقات فراغت در کشورمان شده است و آن را به فصل تابستان محدود کرده اند درحالی که هر زمانی که افراد اشتغال به فعالیت تحصیلی یا شغلی ندارند، عملا در فراغت به سر می برند.

امام جماعت مسجد سادات اخوی افزود: دستگاه ها و نهادهای فرهنگی کشور باید برای همه اوقات فراغت افراد به ویژه دانش آموزان و دانشجویان برنامه داشته باشند و در اجرای این برنامه ها از ظرفیت مساجد و بچه های مسجد استفاده کنند.

وی اضافه کرد: ما در مسجد سادات اخوی به این موضوع عمل کرده ایم و برای هر روز افراد برنامه ای ویژه داریم که همکاری امام جماعت، اعضای هیات امناء و پایگاه بسیح شهید جوانتاش در این زمینه موثر بوده است.

آیت الله وحیدی گلپایگانی تصریح کرد: شورای فرهنگی مسجد سادات اخوی و پایگاه بسیج این مسجد، طرح نشاط معنوی و شادابی جسمی را به منظور غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان به ویژه دانش آموزان را در تابستان امسال برگزار می کند.

وی ادامه داد: کلاس های آموزش قرائت و تدبر در قرآن و احکام دین از جمله برنامه های معرفتی مسجد سادات اخوی در تابستان 1398 است تا از این طریق دانش دینی مردم ارتقاء یابد.

امام جماعت مسجد سادات اخوی اضافه کرد: این مسجد همچنین، کلاس های مهارتی از جمله آموزش کار با چوب (معرق)، سرود، تواشیح، اوریکامی، باغبانی و راپل را برگزار می کند.

وی در ادامه بیان کرد: برگزاری کلاس های ورزشی و تفریحی در رشته های فوتبال، استخر و پینگ پنگ و همچنین برپای اردوهای هفتگی از برنامه های دیگر این مسجد در تابستان امسال است.

یادآور می شود، علاقمندان برای استفاده از برنامه های پایگاه بسیج شهید جوانتاش در تابستان ۹۸ می توانند به دفتر این پایگاه واقع در تهران، خیابان ایران، مسجد سادات اخوی مراجعه کنند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید