بازدید 2 میلیون نفر زائر راهیان نور از یادمان شهدای کردستان


بازدید 2 میلیون نفر زائر راهیان نور از یادمان شهدای کردستان

گروه سیاسی- فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: طی هشت سال گذشته 2 میلیون زائر راهیان نور از یادمان‌های شهدا در استان کردستان بازدید کرده‌اند و از استان نیز اردوهایی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‌اند.

بازدید 2 میلیون نفر زائر راهیان نور از یادمان شهدای کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز، 20 خردادماه در اجلاسیه شهدای شهرستان سنندج اظهار کرد: اولین ماموریت سپاه در کردستان برقراری امنیت پایدار مردمی است که در این راه اساسی‌ترین اقدامات و توان و رزم نیروی انسانی خود را به کار برده‌ایم.
وی افزود: خوشبختانه در کردستان امنیت پایدار برقرار است و تمامی اقدامات نیروهای نظامی و انتظامی در این بخش معطوف شده است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: ماموریت محوری دیگر سپاه محرومیت زدایی، سازندگی، کمک به توسعه استان و مردم یاری است که در حد وسع و توان خود در این بخش اقداماتی را انجام داده‌ایم.
وی اعلام کرد: طی هفت سال اخیر بالغ بر ۷ هزار پروژه محرومیت زدایی زودبازده و عام المنفعه توسط بسیجیان و نیروهای جهادی در استان کردستان انجام شده است.
سردار رجبی ماموریت محوری دیگری سپاه را تحقق بسیج دهها میلیونی عنوان کرد و گفت: این ماموریت نیز در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و فرمانده سپاه در استان دنبال شده است.
وی رسیدگی به مناطق محروم در راستای تحقق ماموریت قرارگاه جوادالائمه، اجرای طرح کرامت ۲ و همچنین برگزاری اجلاسیه اقشار مختلف را از دیگر اقدامات سپاه در استان عنوان کرد.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه ذکر کرد: طی هشت سال گذشته ۲ میلیون زائر راهیان نور از یادمان‌های شهدا در استان کردستان بازدید کرده‌اند و از استان نیز اردوهایی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‌اند.
وی همچنین افزایش ظرفیت زائرسراهای استان از ۵۰۰ نفر به ۳۵۰۰ نفر را از دیگر اقدامات سپاه برشمرد و اضافه کرد: همچنین در بخش اردوهای جهادی نیز اولین استانی بودیم که در زلزله ناگوار کرمانشاه حضور بهم رساندیم و در زلزله لرستان نیز نیروهای ما به موقع اعزام شدند.
سردار رجبی در پایان به تعهد انجام ۱۲۰۰ پروژه عام المنفعه و زودبازده به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: ما تعداد این پروژه‌ها را به ۲ هزار پروژه افزایش داده‌ایم و در جهت خدمت به مردم محروم استان آنها را انجام می‌دهیم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج