فیس لیفت رنو کولیوس مدل 2020 معرفی شد + عکس


رنو نسخه جدیدی از کولئوس رونمایی کرد که این شاسی بلند ترکیبی بزرگ را به رنو کجار شبیه‌تر کرده است.

خودروبانک نوشت: تغییرات خارجی به ظرافت کجار هستند و شامل جلوپنجره تغییریافته و محافظ کف خودرو (اسکید پلیت) در جلو و عقب می‌شود. چراغ‌های LED حالا به صورت استاندارد در سراسر جلوی رنو کولئوس کشیده شده، و چرخ‌های آلیاژی دورنگ و رنگ قرمز بدنه به آن اضافه شده‌اند.
تغییرات داخلی شامل صندلی‌های عقب دوقسمتی می‌شود. ویژگی تشخیص عابر پیاده به سیستم ترمز خودرو اضافه شده، و بخش سرگرمی رسانه‌ای حالا از قابلیت کارپلی اپل بهره می‌برد.

فیس لیفت رنو کولیوس مدل 2020 معرفی شد + عکس

نمای داخلی رنو کولیوس مدل ۲۰۲۰

رنو همچنین دو موتور دیزلی جدید به مجموعه پیشرانه ای قابل انتخاب رنو کولئوس اضافه کرده است. اولین آن‌ها موتور ۱.۸ لیتری با قدرت ۱۴۸ اسب بخار است که جایگزین موتور دیزلی ۱.۶ لیتری مدل قبلی شده است. مدل دیفرانسیل جلوی این خودرو گشتاور ۲۵۰ پوند فوت تولید کرده و ادعا می‌شود خروجی دی‌اکسید کربن آن فقط ۱۴۳ گرم در هر کیلومتر است. موتور ۲ لیتری دیگر هم با قدرت ۱۸۷ اسب بخار و ۲۸۰ پوند فوت گشتاور، خروجی دی‌اکسید کربن ۱۵۰ گرم بر کیلومتر دارد. موتور دیزل ۲ لیتری دارای یک سیستم هوشمند تمام چرخ محرک است.

فیس لیفت رنو کولیوس مدل 2020 معرفی شد + عکس

رینگ های جدید رنو کولیوس ۲۰۲۰

به نظر می‌آید رنو از فرصت استفاده کرده تا هردوی این موتورها فقط از گیربکس متغیر پیوسته پشتیبانی کنند، که نشانگر کاهش محبوبیت گیربکس‌های دستی در این مدل از خودروهاست.
در کنار تغییر مواد استفاده شده در خودرو، رنو تعداد مدل‌های رنو کولئوس را هم کاهش داده و حالا فقط دو تیپ از این خودرو عرضه می‌شود. قیمت‌ها در ماه جولای اعلام شده و تحویل خودروها از اکتبر آغاز می‌شود.

۲۱۲۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دیوونم دیوونم دیوونه حال امشبمو جز تو کی میدونه احسان خواجه امیری