پوستر جدیدی از انیمیشن فروزن 2 منتشر شد


پوستر جدیدی از انیمیشن فروزن 2 منتشر شد
والت دیزنی به تازگی پوستر جدیدی از انیمیشن Frozen 2 را منتشر کرد.

بهمن سال گذشته بود که کمپانی والت دیزنی اولین تیزر تریلر انیمیشن Frozen 2 (فروزن ۲) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این انیمیشن سینمایی و موزیکال بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از دنباله انیمیشن Frozen (فروزن) منتشر شده که از نزدیک بودن به زمان انتشار تریلر جدید این انیمیشن خبر می‌دهد. والت دیزنی اخیرا پوستر جدیدی از انیمیشن فروزن ۲ را منتشر کرده که در این پوستر شاهد حضور آنا و السا در یک جنگل مه آلود هستیم که در واقع در اولین تیزر تریلر این انیمیشن، این مکان را مشاهده کرده بودیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر جدیدی از انیمیشن فروزن 2 منتشر شد

علاوه بر این، دیزنی اعلام کرد که دومین تریلر که احتمالا تریلر رسمی و کامل انیمیشن Frozen 2 خواهد بود، فردا در برنامه صبح بخیر آمریکا (Good Morning America) که با نام GMA نیز شناخته می‌شود، منتشر خواهد شد. علاوه بر این، پوستر بین المللی انیمیشن Frozen 2 نیز منتشر شده که تمرکز این پوستر نیز روی شخصیت آنا و السا است و شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر جدیدی از انیمیشن فروزن 2 منتشر شد

جاش گد، کریستن بل، آیدینا منزل، جاناتان گروف، ایوان ریچل وود و استرلینگ کی براون، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Frozen 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این قسمت را بر عهده خواهند داشت. مانند قسمت اول، جنیفر لی و کریس باک، کارگردانی دنباله انیمیشن Frozen را بر عهده دارند. همچنین آلیسون شرودر به جنیفر لی در نوشتن فیلمنامه این انیمیشن کمک کرده است. علاوه بر این، مستند Into the Unknown: Making Frozen 2 برای سرویس استریم دیزنی پلاس در دست ساخت است که این مستند سریالی به کار سخت و خیال پردازی تیم تولید برای ساخت و تولید یکی از مورد انتظارترین انیمیشن‌های تاریخ استودیوی انیمیشن‌سازی والت دیزنی خواهد پرداخت.

انیمیشن Frozen 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید