به گزارش پارس نیوز، 

لیلا اوتادی درباره کار با گروه «گاندو» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی که این شب‌ها از شبکه سه سیما پخش می‌شود گفت: این سریال بسیار سریال خاص و خوبی است و جواد افشار به عنوان یک کارگردان بسیار حرفه‌ای با تیم و بازیگران همراه بود.

این بازیگر اضافه کرد: برای من کار با جواد افشار تجربه بسیار خوبی بود که قطعاً برایم یادگار خواهد ماند.

وی درباره موضوع سریال افزود: «گاندو» سریالی با موضوعی امنیتی است که با تمام سریال‌های پلیسی متفاوت است، چون دوربین ثابت نیست و در هر سکانس با اتفاقات و کات خوردن‌های زیادی برای شخصیت‌ها همراه است.

اوتادی این نوع فیلمبرداری و تدوین سریال باعث جذابیت بیشتر پروژه دانست و گفت: این اتفاقات باعث ایجاد هیجان بیشتر در بیننده می‌شود. اگرچه که «گاندو» مخاطبان خاص خود را دارد ولی هر بیننده‌ای از دیدن سریال لذت خواهد برد.

اوتادی درباره نقش خود نیز توضیح داد: من یکبار در سریال «زخم» نقش پلیس را بازی کرده بودم، ولی در آنجا یک روانشناس بودم که با متهمین وارد گفتگو می‌شود ولی در «گاندو» من یک مامور امنیتی کنش مند و عملیاتی هستم‌.

وی در پایان گفت: این نقش برای خودم بسیار دوست داشتنی بود و از این کاراکتر لذت بردم و امیدوارم مخاطبان هم با این شخصیت ارتباط خوبی برقرار کنند.