دانلود Score! Hero 2.22 بازی اسکور هیرو اندروید + مود


دانلود Score! Hero 2.22 بازی اسکور هیرو اندروید + مود

مجله آنلاین موبنا – این بازی تاکنون بیش از 100 میلیون بار نصب گردیده و توانسته رتبه‌ی مطلوب 4.6 از 5 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد. در این بازی باید قهرمان باشید! پاس بدهید، دریبل کنید، شوت بزنید و با زدن گل و کسب امتیاز تبدیل به یک بازیکن افسانه‌ای شوید. با Score! Hero از گمنامی تا قهرمانی پیش بروید بازی Score! Hero به صورت مرحله ای طراحی...

مجله آنلاین موبنا – این بازی تاکنون بیش از 100 میلیون بار نصب گردیده و توانسته رتبه‌ی مطلوب 4.6 از 5 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد. در این بازی باید قهرمان باشید! پاس بدهید، دریبل کنید، شوت بزنید و با زدن گل و کسب امتیاز تبدیل به یک بازیکن افسانه‌ای شوید.

دانلود Score! Hero 2.22 بازی اسکور هیرو اندروید + مود

با Score! Hero از گمنامی تا قهرمانی پیش بروید

بازی Score! Hero به صورت مرحله ای طراحی شده است و در آن شما به انجام حرکاتی نظیر پاس دادن، شوت زدن، دفاع کردن، کرنر، ضربه ایستگاهی، سانترهای بدون نقص، نفوذ به دفاع حریف، زدن ضربه‌های فنی و شوت‌های چرخشی، پنالتی، در نهایت گل زدن و سایر تاکتیک‌های فوتبالی پرداخته و بیش از 580 مرحله را پشت سر می‌گذارید تا در نهایت تبدیل به یک ستاره فوتبال بشوید.

از گرافیک زیبا تا رابط کاربری دلچسب: اسکور هیرو، قهرمان طراحی ظاهری

محیط بازی کاملا سه بعدی است و اجازه حرکت آزادانه را به شما می‌دهد. گرافیک نسل جدید بازی، که با برخورداری از جلوه‌های تصویری چشم نواز و خیره کننده می‌تواند هر کاربری را متحیر سازد. در رابطه با گیم پلی بازی باید اظهار کرد که بر خلاف برخورداری از جزئیات سنگین گرافیکی و افکت های با کیفیت، بازی بسیار روان بوده و با اکثر دستگاه های اندروید با قدرت سخت‌افزاری متفاوت، مشکلی نخواهد داشت. اگر از طرفداران بازی‌های فوتبال هستید تحت هیچ شرایطی این بازی را از دست ندهید.

اسکور هیرو: تولد یک ستاره فوتبال

در همان شروع بازی باید انتخاب کنید که کدام بازیکن را می خواهید به یک قهرمان و ستاره فوتبالی تبدیل کنید. با انتخاب کشور (که خوشبختانه ایران هم بین شان دیده می شود) مسیر ستاره شدن را آغاز می کنید مرحله به مرحله باید مهارت های فوتبال را یاد بگیرید. وقتی می گوییم مرحله به مرحله یعنی از شوت زدن ساده کار آغاز می شود. در هر مرحله توپ در موقعیت های مختلفی از قبل کاشته شده است کار شما این است: گل بزنید!

تنوع مراحل و روش های مختلف گل زدن

شاید در مراحل ابتدایی اسکور هیرو آسان به نظر برسد اما هر چه جلوتر بروید به مرور کار سخت تر می شود. موقعیت هایی که توپ در آنها قرار می گیرد و باید از آنجا توپ را به تور بچسبانید سخت و سخت تر می گردند. اوایل هیچ دفاع و مزاحمی سر راه وجود ندارد. بعد کم کم دیوار دفاعی اضافه می شود. جلوتر که می روید از زوایای دشوارتر باید به توپ ضربه بزنید و فرصت محدود عکس العمل هم فشار بیشتری روی شما قرار می دهد.

گل نشد؟ دوباره شوت کن!

هر مرحله ای را که می خواهید بازی کنید، راهنمای مخصوص همان مرحله به شما نمایش داده می شود اینکه بهترین مسیر برای گل زدن کدام است نیز با نقطه چین و علامت دست، روی تصویر مشخص می گردد. شما باید با دقت این به این راهنمایی عمل کنید و توپ را وارد دروازه کنید. اگر هم این اتفاق نیفتاد مشکلی نیست دوباره امتحان کنید.

گیم پلی Score! Hero: معقول و فکر شده

سازندگان اسکور هیرو بر خلاف بسیاری بازی های دیگر به طمع “خرید درون برنامه ای” بازی خود را در مزاق مخاطب تلخ نکرده اند. خبری از المان های آزار دهنده وسط بازی نیست و بازی شما را مجبور نمی کند چیزی را بخرید تا بتوانید مرحله بعدی را بازی کنید بلکه باید مهارت خود را افزایش دهید تا بتوانید گل بزنید. موضوع فقط مهارت گل زدن است نه چیز دیگر.

اشتباه نکنید اسکور هیرو فوتیال نیست!

اگر فکر کرده اید با یک بازی فوتبال طرفید باید بگوییم اسکور هیرو به خودی خود فوتبال نیست یعنی انتظار نداشته باشید 11 در برابر 11 را تجربه کنید. در واقع این بازی لذت انجام مهارت های گلزنی فوتبالی به دفعات مختلف و در شکل های مختلف است. این شکل ها می تواند ضربات ایستگاهی و پنالتی باشد یا سانتر از جناحین یا حتی موقعیت های تک به تک.

فوتبال پرو اولوشن ساکر را هم بازی کنید: دانلود فوتبال PES 2019 PRO 3.2.1 پی اس 2019 اندروید (دانلود با دیتا)

ویژگی‌های بازی Score! Hero :

بیش از 580 مرحله کسب جوایز و جام‌ها، بهترین گلزن شدن، تغییر باشگاه، حضور در تیم ملی و کسب افتخار بازی آزادانه و استراتژیک بیش از قبل در موتور جدید بازی یادگیری آسان اما دشوار برای حرفه ای شدن گرافیک سه بعدی و انیمیشن روان امکان انتخاب ظاهر دلخواه برای کاراکتر بازی صحنه های سینماتیک شگفت انگیز سیستم امتیاز دهی نوین که تاکتیک‌های فراوانی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد هوش مصنوعی منعطف و هماهنگ با پاس‌ها و استایل بازی شما امکان اتصال به فیسبوک برای ارتباط با دوستان امکان ذخیره‌سازی پروسه بازی در فضای ابری

بازی «امتیاز بگیر! قهرمان» یک بازی رایگان بوده اما در مواردی دارای پرداخت درون برنامه‌ای است. بازی به صورت آنلاین بوده و استفاده از اینترنت برای دانلود محتویات آن لازم است.

تصاویر بازی Score! Hero :

دانلود آخرین نسخه اسکور هیرو (بروزرسانی خرداد 98)

دانلود نسخه اصلی v2.22 با لینک مستقیم

دانلود نسخه مود v2.22 با لینک مستقیم

دانلود Score! Hero 2.22 بازی اسکور هیرو اندروید + مود

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!