یک گزینه در انتظار پست فرمانداری مشهد


یک گزینه در انتظار پست فرمانداری مشهد

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گزینه های فرمانداری شهرستان های استان از فروردین امسال به وزارت کشور معرفی شدند


شهرآرا آنلاین - به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گزینه های فرمانداری شهرستان های استان از فروردین امسال به وزارت کشور معرفی شدند و با این حال پس از گذشت بیش از ٢ ماه از آن زمان فقط ۵ نفر از ٩ فرماندار تأیید شدند و ۴ شهرستان دیگر که مشهد هم جزو آن هاست، همچنان باید در انتظار نتیجه بررسی های وزارت کشور و معرفی فرماندارشان باشند. حسن جعفری در گفت وگو با شهرآرا با تأکید بر اینکه در افکار عمومی ٣ گزینه برای فرمانداری مشهد مطرح شده است، گفت: ما یک گزینه را برای تصدی کرسی فرمانداری مشهد به وزارت کشور ارائه کرده ایم و در انتظار اعلام این وزارتخانه هستیم.او در خصوص گزینه فرمانداری مشهد اظهار کرد: مشخص نیست که حکم این گزینه از سوی وزارت کشور صادر شود و به همین دلیل از بیان نام این فرد معذوریم؛ با این حال هر لحظه امکان دارد گزینه تأیید شود و به سرعت در این خصوص اطلاع رسانی می کنیم. اما در مورد پیش بینی اش در خصوص رد یا تأیید صلاحیت گزینه فرمانداری مشهد هم جویا شدیم که جعفری هم در پاسخ به این سؤال گفت: این موضوع در حیطه کاری ما نیست و فقط گزینه ها را مطرح می کنیم و بررسی صلاحیت های اداری و امنیتی آن ها توسط وزارت کشور انجام می شود.

همچنین به گفته معاون سیاسی و امنیتی خراسان رضوی، روز گذشته محبی فر به عنوان فرماندار جغتای منصوب شد و گویا قرار است مراسم معارفه او اوایل هفته آینده برگزار شود. شنیده ها حاکی از آن است که حیدر خوش نیت، سرپرست فعلی فرمانداری مشهد، گزینه اصلی تصدگری سمت فرمانداری این شهر به شمار می رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا