لحظه انداختن نوزاد به داخل سطل زباله توسط مادرش! +فیلم


لحظه انداختن نوزاد به داخل سطل زباله توسط مادرش! +فیلم

دوربین مدار بسته لحظه‌ای را که مادر جوان تایلندی نوزادش را به داخل سطل آشغال انداخت ثبت کرد.

لحظه انداختن نوزاد به داخل سطل زباله توسط مادرش! +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه‌ای را که زن جوان تایلندی نوزاد خود را به داخل سطل زباله می‌اندازد نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود "واراپورن" ۲۹ ساله پس از پیاده شدن از یک موتورسیکلت در حالی که نوزاد خود را در داخل یک ساک دستی مشکی قرار داده است، آن را به داخل یک سطل زباله می‌اندازد.

این زن فرزندش را چهارشنبه هفته گذشته و در منطقه "ساموت پراکان" واقع در مرکز تایلند به دنیا آورده بود. او تنها یک روز پس از به دنیا آمدن این نوزاد دست به این اقدام زد.

این ویدئو نشان می‌دهد که این زن جوان پس از دور انداختن نوزاد سوار بر موتورسیکلت خود شد و با پسر ۷ ساله خود این مکان را ترک کرد. در لحظه‌ای که این زن نوزادش را به داخل سطل زباله انداخت ساکنان محلی در دوربین مدار بسته این صحنه را دیده بودند، اما خیال می‌کردند او کیسه زباله را پرتاب کرده است. پس از گذشت چهار ساعت و هنگامی که ماموران جمع‌آوری زباله قصد بردن زباله‌ها را داشتند این نوزاد را پیدا کردند. آن‌ها بلافاصله با پلیس تماس گرفتند و پلیس نیز این نوزاد را که در داخل یک حوله پیچیده شده بود به بیمارستان محلی منتقل کردند.

این در حالی بود که با توجه به آنچه دوربین مدار بسته ثبت کرده است، این زن یک روز بعد از انداختن نوزاد، به محلی که سطل زباله قرار داشت مراجعه کرد و در حال جستجوی فرزندش بود. بنا به گزارش رسانه‌های محلی تایلند این زن جوان مادر چهار فرزند است.

این زن پس از بازداشت توسط پلیس پذیرفت که به دلیل آنکه پول کافی برای بزرگ کردن فرزندش نداشت دست به این اقدام زده است. او گفت شوهرش یک راننده است و آن‌ها پول کافی برای سیر کردن ۷ عضو خانواده خود را نداشتند.

گفتنی است؛ قرار است پرونده این زن به دادگاه ارسال شود.

انتهای پیام/

اقدام عجیب مادر جوان تایلندی پس از بدنیا آوردن نوزادش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس