پاک کردن موم اپیلاسیون از بدن به 4 روش ساده


پاک کردن موم اپیلاسیون از بدن به 4 روش ساده

پاک کردن موم اپیلاسیون از بدن پس از زدودن موهای زائد، یک چالش است، اما نگران نباشید! با راهکارهایی ساده می‌توانید موم را به آسانی از روی پوست پاک کنید.

پاک کردن موم اپیلاسیون از بدن به 4 روش ساده
ستاره | سرویس آرایش و زیبایی - اپیلاسیون یک راه سریع و ارزان برای رفع مو‌های زائد بدن است، اما این کار آنقدر‌ها هم که به نظر می‌رسد، آسان نیست. گاهی اوقات، به خصوص اگر در موم انداختن مبتدی باشید، ممکن است موم به بدن شما بچسبد و پاک کردن موم اپیلاسیون از بدن نیز کمی سخت خواهد بود. از اینرو بسیاری ترجیح می‌دهد برای اپیلاسیون با موم به آرایشگاه مراجعه کنند، اما نگران نباشید، روش‌هایی برای حل این مشکل وجود دارد که بدون نیاز به رفتن به آرایشگاه بتوانید اپیلاسیون در خانه را بدون هیچ دردسری انجام دهید. با ما همراه باشید.

مواد مورد نیاز برای پاک کردن موم از بدن

پارچه تمیز آب داغ روغن زیتون، روغن بچه یا هر روغن معدنی دیگر پنبه ژل پترولیوم محلول پاک کننده موم اپیلاسیون تکه‌های یخ

بیشتر بخوانید: بهترین راه های اپیلاسیون در خانه

روش‌های پاک کردن موم اپیلاسیون از بدن

روش اول
یک پارچه‌ی تمیز را با آب داغ بشوئید. مراقب باشید که پارچه بیش از حد داغ نشود، زیرا پوست شما احتمالا بعد از اپیلاسیون حساس‌تر است. پارچه‌ گرم ومرطوب را روی موم چسبیده به بدن بگذارید و یک دقیقه صبر کنید. این کار موم را به اندازه کافی نرم می‌کند تا بتوانید آن را با پارچه پاک کنید.
روش دوم
یک پنبه را به روغن زیتون یا روغن بچه آغشته کنید و روی موم باقی مانده بکشید تا موم کاملا با روغن خیس شود. روغن قادر است اثر چسبندگی موم را از بین ببرد، همچنین با پوست شما نیز مهربان است.
پاک کردن موم اپیلاسیون از بدن به 4 روش ساده
روش سوم
یک لایه ضخیم از ژل پترولیوم روی موم بمالید. این کار به خصوص برای نقاطی از بدن که قابل دسترسی نیستند، مناسب است. دو تا سه دقیقه اجازه دهید ژل روی موم بماند و سپس آن را با یک پنبه یا پارچه گرم شده یا چرب پاک کنید.
روش چهارم
درصورتی که هیچ یک از این روش‌ها جوابگو نبود، از محلول پاک کننده موم «بیوتی ایمیج» استفاده کنید. این محلول برای پاک کردن موم اپیلاسیون از روی بدن فرموله شده و حاوی نرم کننده‌های پوستی است. جهت استفاده از آن دستورالعمل روی بطری را مطالعه کنید. این محلول حاوی ویتامین‌های A ،E ،F است و باعث لطافت پوست می‌شود.
علاوه بر تمام روش‌های مذکور، می‌توانید یک تکه یخ را حدود ۲۰ تا ۳۰ ثانیه روی موم باقی مانده نگه دارید. این کار به خصوص برای زمانی مناسب است که موم اپیلاسیون روی لوازم و سطوح ریخته باشد، اما برای پوست نیز کارساز است.
نظر شما چیست؟ شما برای پاک کردن موم اپیلاسیون از بدن چه می‌کنید؟ تجربیات خود را با ما و مخاطبان ستاره، به اشتراک بگذارید.

برگرفته از: livestrong

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سه قانون شوپنهاور برای کسب موفقیت در زندگی