بازی موبایل Elite Squad معرفی شد + اولین تریلر


بازی موبایل Elite Squad معرفی شد + اولین تریلر

بازی موبایل Elite Squad در کنفرانس شرکت یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 2019 معرفی شد. اولین تریلر این بازی جدید فری تو پلی را در گجت نیوز مشاهده کنید. یوبی‌سافت سال‌ها است که بازی‌های مختلفی از جمله اسپلینتر سل و رینبو سیکس را در مجموعه تام کلنسی تولید می‌کند. بازی موبایل Elite Squad آخرین عنوان از... نوشته بازی موبایل Elite Squad معرفی شد + اولین...

بازی موبایل Elite Squad در کنفرانس شرکت یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 2019 معرفی شد. اولین تریلر این بازی جدید فری تو پلی را در گجت نیوز مشاهده کنید.

یوبی‌سافت سال‌ها است که بازی‌های مختلفی از جمله اسپلینتر سل و رینبو سیکس را در مجموعه تام کلنسی تولید می‌کند. بازی موبایل Elite Squad آخرین عنوان از این مجموعه است که شخصیت‌های مختلفی را در کنار یکدیگر قرار خواهد داد و البته پلتفرم مقصد آن تلفن‌های هوشمند است.

در کنفرانس یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 2019، جزئیات تازه‌ای از بازی‌های آتی این شرکت همانند گوست ریکون: بریک پوینت و واچ داگز 3 انتشار یافت اما در این میان، یک بازی موبایل جدید نیز معرفی شد که نظر مخاطبان را جلب کرد. تریلر این بازی را در ادامه تماشا کنید.

تریلر بازی موبایل Elite Squad – الیت اسکواد

بازی الیت اسکواد یک عنوان «نقش آفرینی نظامی» توصیف شده و در آن شاهد تلفیقی از عناوین گوست ریکون، اسپلینتر سل، دیویژن و رینبو سیکس خواهیم بود. در بازی شخصیت‌هایی همچون نومد، مونتانیا و کاویرا (از رینبو سیکس سیج)، سم فیشر (از اسپلینتر سل)، ال سوئینو (از گوست ریکون وایلدلندز) حضور خواهند داشت. بدون شک شخصیت‌های بیشتری نیز به بازی اضافه خواهند شد.

این بازی در حال حاضر تاریخ انتشار دقیقی ندارد اما برای سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس منتشر خواهد شد. الیت اسکواد همچنین دارای یک بخش PvP به نام Arena خواهد بود که می‌توانید تیم‌های دیگر را به چالش بکشید. بخش جالب دیگر، Guild Wars نام دارد که در آنجا می‌توانید با تیم‌های دیگر متحد شوید. ناگفته نماند که این بازی کاملا آنلاین نخواهد بود و یک بخش داستانی تک نفره نیز دارد. داستان در مورد یک تهدید بزرگ (فعلا نامشخص) است که امنیت دنیا را به خطر می‌اندازد و قهرمانان ما باید جلوی آن ایستادگی کنند.

این بازی برای طرفداران تام کلنسی بدون شک هیجان انگیز به نظر می‌رسد و آن‌هایی که قصد تجربه بازی در اولین فرصت را دارند، از هم‌اکنون می‌توانند برای آن ثبت نام کنند و شخصیت واکر از بازی گوست ریکون: بریک پوینت را هدیه بگیرند.

همان طور که بالاتر ذکر شد، این بازی رایگان خواهد بود و احتمالا قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای خواهد داشت و برای دسترسی به اسکین‌ها و ابزار مختلف باید پول پرداخت کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تهران رکورددار چند قلوزایی