فعالیت فرهنگی در مناطق روستایی یک سرمایه گذاری بلند مدت است


فعالیت فرهنگی در مناطق روستایی یک سرمایه گذاری بلند مدت است

رحیمی زاد، گفت: کار و فعالیت فرهنگی در مناطق روستایی و محروم یک سرمایه گذاری بلند مدت برای ایجاد زیرساخت های اجتماعی است و این رویکرد می تواند ثمرات بزرگی برای نسل های آینده داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «میر علی رحیمی زاد» امروز (19 خردادماه) در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مساجد بهترین مامن برای اجرای کارهای فرهنگی است و انجام چنین برنامه های می تواند انس نسل جوان با مساجد را بیشتر کند.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل، تصریح کرد: کار و فعالیت فرهنگی در مناطق روستایی و محروم یک سرمایه گذاری بلند مدت برای ایجاد زیرساخت های اجتماعی است و این رویکرد می تواند ثمرات بزرگی برای نسل های آینده داشته باشد.

رحیمی زاد، یادآور شد: آمادگی همکاری سازنده دهیاران با کانون های مساجد فراهم است و با تفاهم نامه همکاری می تواند بستر مناسب فعالیت های فرهنگی در مساجد را افزایش دهیم.

این مقام مسئول، اظهار داشت: در سال جاری با کاهش اعتبارات در حوزه روستایی مواجه هستیم و در بستر کارهای فرهنگی می تواند کارهای اجرایی مناسبی در مناطق روستایی با همکاری کانون های مساجد انجام دهیم.

وی، اعلام کرد: انجام کارها به صورت تخصصی به ویژه در زمینه های فرهنگی می تواند بازخورد بسیار خوبی در جامعه روستایی و عشایری داشته باشد.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل، تاکید کرد: نسل جوان در مناطق روستایی نیز نیازمند تعامل های فرهنگی هستند و باید در این زمینه کارهای اجرایی مهمی از طریق مساجد انجام شود.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی