ماریو و سونیک به بازی‌های المپیک باز می‌گردند +تریلر


ماریو و سونیک به بازی‌های المپیک باز می‌گردند +تریلر

نینتندو در جریان مراسم Nintendo Direct در نمایشگاه E3 2019 از عرضه عنوان Mario and Sonic at the Olympic Games خبر داد.

ماریو و سونیک به بازی‌های المپیک باز می‌گردند +تریلربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد E3 یا Electronic Entertainment Expo بزرگ‌ترین مراسم برای معرفی کنسول و بازی‌های ویدیویی است که کار خود را از سال ۱۹۹۵ در کشور آمریکا شروع کرده و سالانه برگزار می‌شود. تقریبا همه شرکت‌هایی که در دنیای بازی‌های ویدیویی حرفی برای گفتن دارند در این کنفرانس حضور دارند و عناوین جدید خود را به گیمرها معرفی می‌کنند. در رویداد E3 کنفرانس‌هایی وجود دارد که شرکت‌های مختلف در آن‌ها از برنامه‌ها و عناوینی که در طول سال قرار است منتشر کنند، اعلام می‌‌کنند.

مراسم Nintendo Direct که در نمایشگاه E3 2019 برگزار شد خبرهای زیادی درباره کنسول Switch به ما منتقل کرد. یکی از عناوینی که توسعه دهندگان به نام معرفی کرده‌اند، Mario and Sonic at the Olympic Games است. این عنوان جدید بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ را در توکیو ژاپن جشن می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: عنوان God Monsters شما را به دنیای اسطوره‌ها می‌برد

ماریو و سونیک به بازی‌های المپیک باز می‌گردند +تریلر

ماریو و سونیک و دوستانشان از جهان‌های دیگر در این عنوان به هم رسیده‌اند و در رشته‌های ورزشی مختلف به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. از این رشته‌های ورزشی می‌توان به موج سواری، اسکیت بوردینگ، دو، کوهنوردی، بوکس، اسب دوانی، شنا، شمشیربازی، فوتبال، بیس بال، پرش از مانع، پرش ارتفاع، بسکتبال، تیراندازی، والیبال، BMX و ژیمناستیک اشاره کرد.

اگرچه پیشتر Sega اعلام کرده بود که این عنوان در زمستان عرضه می‌شود، نینتندو گفت عنوان Mario and Sonic at the Olympic Games به صورت اختصاصی در ماه نوامبر برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه می‌شوند. تریلر این عنوان را در ادامه مشاهده می‌کنید:

سری Mario and Sonic در سال‌های اخیر، به اصلی‌ترین بخش مسابقات المپیک تبدیل شده است. اولین عنوان این بازی‌ در سال ۲۰۰۸ برای المپیک تابستانی پکن و عناوین بعدی مربوط به ونکوور، لندن، سوچی و ریودوژانیرو بودند. با این حال، این اولین بار است که نسخه جدید توکیو به نینتندو سوئیچ آمده است.

انتهای پیام/

عنوان Mario and Sonic at the Olympic Games به زودی عرضه می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403