شاهکار هوانیروز کرمانشاه


شاهکار هوانیروز کرمانشاه

کرمانشاه- ایرنا- هوانیروز کرمانشاه گام‌های بزرگی در تعمیر بالگرد برداشته به طوری که طی کمتر از یکسال چهار فروند بالگرد را با تکیه بر توان و قطعات داخلی تعمیر کرده و به مسیر کمک‌رسانی به مردم بازگردانده است.

فرمانده یگان فسک (مرکز پشتیبانی و تعمیراتی رده میانی بالگرد) هوانیروز کرمانشاه گفت: این چهار فروند با تکیه بر دانش و تخصص بومی نیروهای این مرکز به صورت اساسی تعمیر شده (اورهال) و به تازگی به پرواز درآمده‌اند.

سرهنگ محمد اژدری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اکنون تعمیر اساسی چهار فروند بالگرد دیگر در پایگاه فسک هوانیروز کرمانشاه در دستور کار است.

اژدری همچنین به فعالیت «خودروی ریکاوری» در هوانیروز کرمانشاه اشاره و اظهار کرد: این خودرو در زمانی که بالگرد به هر دلیل قادر به ادامه پرواز نباشد، به محل اعزام و اقدام به تعمیر جزئی آن یا انجام اقدامات لازم برای انتقال امن آن می‌کند.

بالگردهای تعمیر شده‌ای که به تازگی در هوانیروز کرمانشاه رونمایی شدند

تقدیر فرمانده نیروی زمینی از هوانیروز کرمانشاه

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ۲۱ خرداد در بازدید از دستاوردهای هوانیروز کرمانشاه گفت: تعمیر بالگردهای هوانیروز کرمانشاه نیاز به ۲ سال زمان و تأمین قطعه از خارج از کشور داشت اما با تلاش متخصصان این پایگاه در کمتر از ۲ ماه و با استفاده از قطعات داخلی به سلامت به پرواز درآمده‌اند.

او اضافه کرد: با افتخار می گویم که نیروی زمینی به ویژه در بخش بالگردی به درجه‌ای از خودکفایی رسیده است که می‌تواند به کشورهای اطراف خود هم کمک کند.

شاهکار هوانیروز کرمانشاه

یکی از بالگردهایی که در یگان فسک هوانیروز کرمانشاه در حال تعمیر اساسی است

هوانیروز کرمانشاه ناجی هوایی پنج استان

فرمانده یگان فسک هوانیروز کرمانشاه همچنین با بیان اینکه بالگردهای هوانیروز در زمان صلح در میدان خدمت‌رسانی و کمک به مردم حاضرند، گفت: خلبانان این پایگاه برای کمک‌رسانی در سیل نوروز امسال بیش از ۱۱۰ ساعت پرواز داشتند.

به گفته او تمام بالگردهای ۲۱۴ هوانیروز در ۲۵ استان کشور در اختیار اورژانس ایران است و در این راستا بالگردهای استان کرمانشاه پنج استان را پشتیبانی می‌‎کنند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

۷۴۴۴/۸۰۶۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی