مکس ورشتپن: من راننده هستم نه پدرم!


فرمول یک ایران – مکس ورشتپن با قاطعیت اعلام کرد که پدرش هیچ نقشی در آینده اش نخواهد داشت و او است که تصمیم می گیرد تا چه مدتی با تیم فرمول یک ردبول بماند. در ماه گذشته بود که هلموت مارکو به یک رسانه آلمانی گفته بود که در قرارداد مکس، بندی در رابطه با عملکرد ردبول با موتور هوندا است و اجازه ی خروج این راننده را آسان تر می کند اما جزئیات این بند...

فرمول یک ایرانمکس ورشتپن با قاطعیت اعلام کرد که پدرش هیچ نقشی در آینده اش نخواهد داشت و او است که تصمیم می گیرد تا چه مدتی با تیم فرمول یک ردبول بماند.

در ماه گذشته بود که هلموت مارکو به یک رسانه آلمانی گفته بود که در قرارداد مکس، بندی در رابطه با عملکرد ردبول با موتور هوندا است و اجازه ی خروج این راننده را آسان تر می کند اما جزئیات این بند نامشخص است. با اینکه راننده جوان هلندی تا سال 2020 با ردبول قرارداد دارد اما حدس و گمان های زیادی درباره آینده او وجود دارد و بسیاری معتقد هستند که احتمال پیوستن او به مرسدس و یا فراری بسیار زیاد است.

مکس ورشتپن: من راننده هستم نه پدرم!مکس ورشتپن: من راننده هستم نه پدرم! هلموت مارکو، مکس ورشتپن و کریستین هورنر

تیم ردبول هنوز پیروزی در این فصل بدست نیاورده و گاتزتا دلو اسپورت نیز در گزارشی اعلام کرد که هلموت مارکو از حفظ ورشتپن نگران است. پدر مکس نیز این گزارش را بازتوئیت کرد که حواشی زیادی را به دنبال داشت. از ورشتپن درباره این اتفاق سوال شد و او در مصاحبه ای گفت:

من راننده هستم نه پدرم! من در حال حاضر لذت می برم اما همه ما می دانیم که باید بهتر کار کنیم.

من معتقدم که در پروژه حال حاضر ما با هوندا، به سختی در حال کار هستیم که عملکردمان را افزایش دهیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...