آی او اس 12.3.2 با هدف رفع مشکل حالت پرتره منتشر شد


آی او اس 12.3.2 با هدف رفع مشکل حالت پرتره منتشر شد

اپل آپدیت آی او اس 12.3.2 (iOS 12.3.2) را با هدف رفع مشکل حالت پرتره در برخی گوشی‌های خودش منتشر کرد. این به‌روزرسانی هم اکنون در اختیار تمام کاربران گوشی‌های آیفون 6 به بعد قرار گرفته است. اگر صاحب یک آیفون هستید و مشکلاتی با حالت پرتره دوربین گوشی خود پیدا کرده‌اید٬ یک به‌روزرسانی می‌تواند... نوشته آی او اس 12.3.2 با هدف رفع مشکل حالت پرتره...

اپل آپدیت آی او اس 12.3.2 (iOS 12.3.2) را با هدف رفع مشکل حالت پرتره در برخی گوشی‌های خودش منتشر کرد. این به‌روزرسانی هم اکنون در اختیار تمام کاربران گوشی‌های آیفون 6 به بعد قرار گرفته است.

اگر صاحب یک آیفون هستید و مشکلاتی با حالت پرتره دوربین گوشی خود پیدا کرده‌اید٬ یک به‌روزرسانی می‌تواند مشکل شما را حل کند. اپل به‌روزرسانی جدیدی را به تازگی برای آیفون‌های خود منتشر کرده و آی او اس 12.3.2 را در اختیار کاربران خودش قرار داده است. از اعداد و ارقام جانبی این به‌روزرسانی می‌توان حدس زد که قابلیت‌های جدید کمتری را به همراه دارد و بیشتر مربوط به برطرف کردن ایرادهای نرم افزاری است.

در صفحه‌ی توضیحات مربوط به این به‌روزرسانی آمده است:

آی او اس 12.3.2 مشکلی که باعث می‌شد عکس‌های تهیه شده با حالت پرتره در گوشی‌های آیفون 8 پلاس٬ بدون اعمال افکت عمق ثبت شوند را برطرف کرده است.

همانطور که می‌بینید کاربران آیفون‌های مدل 8 پلاس با مشکل دوربین مواجه شده بودند؛ پس از شما هم یکی از این کاربران هستید٬ همین حالا می‌توانید با نصب جدیدترین به‌روزرسانی آی او اس این مشکل را برطرف کنید.

ما مطمئن نیستیم وسعت این مشکل چقدر بوده است٬ زیرا گزارش‌های زیادی را از سراسر جهان دریافت نکرده‌ایم٬ اما به هر ترتیب نصب آخرین به‌روزرسانی‌های سیستم عامل گوشی شما٬ امری ضروری است. این ایراد تا بدین لحظه به جز کاربران گوشی آیفون 8 پلاس گزارش نشده است.

نکات مهم پیش از نصب آی او اس 12.3.2

مطابق معمول هر به‌روزرسانی دیگری٬ مطمئن باشید گوشی شما به شارژر متصل بوده و وای فای گوشی روشن است تا از خاموش شدن ناگهانی هنگام دریافت به‌روزرسانی در امان باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور