معرفی فورد تریتوری الکتریکی در چین


معرفی فورد تریتوری الکتریکی در چین

اولین خودروی الکتریکی فورد برای بازار چین آماده‌ی عرضه در نیمه‌ی دوم سال جاری می‌شود. فورد تریتوری الکتریکی نسخه‌ی برقی از این شاسی‌بلند است که سال قبل در بازار چین عرضه شده بود. به عنوان یادآوری باید دانست تریتوری استاندارد اساساً نسخه‌ی ریبج شده‌ی یوشنگ 330 است که توسط همکار جوینت ونچری فورد یعنی جیانگ... The post معرفی فورد تریتوری الکتریکی...

اولین خودروی الکتریکی فورد برای بازار چین آماده‌ی عرضه در نیمه‌ی دوم سال جاری می‌شود.

معرفی فورد تریتوری الکتریکی در چین
فورد تریتوری الکتریکی نسخه‌ی برقی از این شاسی‌بلند است که سال قبل در بازار چین عرضه شده بود. به عنوان یادآوری باید دانست تریتوری استاندارد اساساً نسخه‌ی ریبج شده‌ی یوشنگ 330 است که توسط همکار جوینت ونچری فورد یعنی جیانگ لینگ موتورز ساخته می‌شود.

بنا به گفته‌ی فورد، نسخه‌ی الکتریکی تریتوری از برد 360 کیلومتری برخوردار می‌باشد. این خودرو که برای جلب نظر خانواده‌های شهری جوان طراحی شده با برخی ریزه‌کاری‌های طراحی از نسخه‌های استاندارد متمایز می‌شود.

معرفی فورد تریتوری الکتریکی در چین
از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد تریتوری الکتریکی می‌توان به جلوپنجره‌ی خاص با الگوی لانه‌زنبوری و تریم کوپر طلایی، دیلایت های LED، رینگ‌های آئرودینامیک مانند و نمای عقب فاقد خروجی‌های اگزوز و چراغ‌های LED با طرح متفاوت اشاره کرد.

معرفی فورد تریتوری الکتریکی در چین
داخل کابین این شاسی‌بلند بسیار شبیه مدل‌های استاندارد بوده اما اهرم گیربکس متفاوت و پشت آمپرهای 10.25 اینچی مخصوص باعث ایجاد تفاوت شده‌اند. یک صفحه لمسی 10 اینچی هم به‌صورت استاندارد در تریتوری الکتریکی وجود دارد.

معرفی فورد تریتوری الکتریکی در چین
از جمله تجهیزات ایمنی این خودرو می‌توان به هشدار برخورد از جلو، دستیار پارک، پایش نقاط کور، هشدار خروج از مسیر، نوربالای خودکار، تشخیص علائم ترافیکی و… اشاره کرد.

معرفی فورد تریتوری الکتریکی در چین
فورد تریتوری الکتریکی توسط جیانگ لینگ موتورز مونتاژ خواهد شد و فروشش نیز از نیمه دوم سال جاری در کشور چین کلید می‌خورد. این شاسی‌بلند اولین محصول الکتریکی شده‌ی فورد است که تحت برنامه‌ی محصولات جدید فورد برای چین تولید می‌شود.

در طول 3 سال آینده فورد بیش از 30 خودروی جدید و ارتقا یافته شامل 10 مدل الکتریکی شده را با برندهای خود و لینکلن در این کشور پهناور عرضه خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس