افسردگی و خودکشی کهنه سربازان آمریکایی


افسردگی و خودکشی کهنه سربازان آمریکایی

براساس آمار اداره امور کهنه سربازان آمریکا، بیش از 6000 کهنه سرباز طی سال های 2008 تا 2016 خودکشی کرده اند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما؛ شبکه تلویزیونی فرانس پرس در گزارشی به موضوع افسردگی و خودکشی در میان کهنه سربازان آمریکایی پرداخت.در این گزارش آمده است: راجر کینگ در سال 2005, 19 سال داشت که در نیروی دریایی آمریکا ثبت نام کرد. او چهار سال بعد نیروی دریایی آمریکا را ترک کرد . او دو سال در عراق مستقر بود, جایی که در آنجا گلوله تک تیراندازان نزدیک بود جانش را بگیرد.زمانی که او به خانه بازگشت, با یک سری مشکلات جدید در زندگی غیر نظامی خود مواجه شد از جمله احساس خشم فراوان و همچنین مواجه شدن با دشواری هایی در زندگی گروهی و برقراری ارتباط با دیگران.کینگ از اختلال استرس پس از حادثه و آسیب تروماتیک مغز رنج می برد, دو مشکلی که متأسفانه در میان کهنه سربازان در بزرگترین ارتش جهان رایج است و از جنگ های ظاهرا بی پایان در عراق و افغانستان نشأت می گیرد.

کینگ که به صورت فزاینده ای به واسطه چالش ها در زندگی جدیدش افسرده شده بود به مشروبات الکلی روی آورد. او که اکنون 33 سال دارد می گوید دو بار اقدام به خودکشی کرده است.

راسل کیزر نیز کمی پس از وقوع حوادث 11 سپتامبر سال 2001 به گارد ملی پیوست. او که اکنون 42 سال دارد, در پی دو سال حضور در نیروی چند ملیتی ناتو در کوزوو -جایی که در آن ثبات نسبی به قیام های خشونت آمیز تبدیل شد- از بی خوابی و اضطراب فراوان و همچنین اختلال استرس پس از حادثه رنج می برد.کیزر پس از بازگشت به خانه در سال 2008, به مشروبات الکلی روی آورد و افسرده شد. ازدواج او به شکست انجامید و بی خانمان شد. او می گوید چندین بار تلاش کرد خودش را بکشد.
کیزر نیز گفت: "اگر منابع مناسب وجود داشته باشد, زمانی که ما به خانه باز می گردیم در چنین شرایطی قرار نخواهیم گرفت. ما به مواد مخدر روی نخواهیم آورد و ما الکلی نخواهیم شد."
بر اساس آماری که اداره امور کهنه سربازان در وزارت امور خارجه آمریکا اواخر سال گذشته منتشر کرد, بیش از شش هزار کهنه سرباز آمریکایی که بسیاری از آنها تفنگ داشتند, طی سال های 2008 تا 2016 خودشان را کشته اند.
بر اساس تحلیل های دانشگاه براون, در مجموع شش هزار و 951 سرباز طی سال های 2001 تا 2018 در مناطق مهم جنگی جان خود را از دست دادند.
اداره امور کهنه سربازان در وزارت امور خارجه آمریکا که مدیریت 1200 بیمارستان و کلینیک را بر عهده دارد, جلوگیری از خودکشی را در اولویت قرار داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روش‌های نوین مقابله با آلودگی صوتی در شهرها؛ از فواره‌های صوتی تا کاشت درخت