پلوسی: ترامپ درکی از درست و غلط ندارد


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (http://www.iribnews.ir/) به نقل از شبکه تلویزیونی ای پی تی ان؛ نانسی پلوسی, رئیس کنگره آمریکا و رهبر اکثریت...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی ای پی تی ان؛ نانسی پلوسی, رئیس کنگره آمریکا و رهبر اکثریت دموکرات در مجلس نمایندگان این کشور بار دیگر با حمله به رئیس جمهور کشورش تاکید کرد وی قادر نیست درست و غلط را از همدیگر تشخیص بدهد.
پلوسی گفت دیروز بار دیگر رئیس جمهور شواهدی را به دست داد که نشان می دهد وی نمی تواند درست را از غلط تشخصی بدهد و این موضوعی بسیار غم بار است که وی نمی تواند درست را از غلط تشخیص دهد.
وی ادامه داد دستگاه های اطلاعاتی ما با اطمینان بالا گفته اند که روسها در انتخابات ما مداخله کرده اند, این تجاوز به مردمسالاری ماست, در حالی که رئیس جمهور ما می گوید این مساله فقط جنجال آفرینی است, وی قرار بود از قانون اساسی دفاع کند ولی گمان می کند خود وی در خصوص پاسخگویی و اطاعت از قانون, استثناء باشد.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ادامه داد مساله به خودی خود وظیفه ای قانونی به شمار می آید ولی ما مجبور به قانونی کردن مساله هستیم, اینکه ستادهای قانونی هرگونه تهاجم خارجی را در انتخابات گزارش کنند.
رهبر دموکرات های کنگره گفت آنچه که رئیس جمهور شب گذشته گفت بار دیگر به روشنی نشان می دهد که وی اصلا نمی تواند فرقی بین درست و غلط قائل باشد, شاید این مودبانه ترین توصیفی باشد که من بتوانم بیان کنم. چیزی که می تواند توضیح دهنده رفتارهای مسخره وی باشد و حال وی از مداخله بیشتر خارجی در انتخابات ما دفاع می کند. حمله و تجاوزی از سوی روسها به مردمسالاری و کشور ما صورت گرفته است, این مساله به روشنی از سوی دستگاه های اطلاعاتی ما مستند شده است و رئیس جمهور آمریکا که باید مدافع قانون اساسی ما باشد, می گوید این مساله جنجال آفرینی است.
وی گفت در قانون اساسی ما به صراحت آمده است که نمی توان هیچ نوع کمکی را در ستادهای انتخاباتی از کشوری خارجی قبول کرد ولی این قانون نیازمند شفاف سازی بیشتر است, اینکه ستادها موظف هستند علاوه بر اینکه قبول نمی کنند, این مساله را به اف بی آی گزارش کنند زیرا این کار حمله به مردمسالاری ماست.
پلوسی گفت هر کس در این کشور باید از آنچه که رئیس جمهور دیروز مطرح کرد تکان بخورد. البته عادت وی طرح مسائل تکان دهنده است ولی این مورد به تنهایی نشان می دهد که وی در سطحی غیر اخلاقی, واقعا درکی از مساله ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول