گفت‌ و گو با امین منتظری از «کلاغ سفید» تا «گوزن زرد»


از «کلاغ سفید» تا «گوزن زرد» در گفت‌وگوی «جمال رحمتی» با امین منتظری در قسمت بیست‌ و نهم «سلول گفت‌ و گو» ببینید. به گزارش شیرین طنز، به نقل از اعتمادآنلاین، دهه هفتاد کارتونیست‌ ها علاقه زیادی به حیوانات پیدا کردند آن هم نه از نوع معمول. مثلا کلاغ سفید، گوزن زرد. این‌ها نام گروه‌های … نوشته گفت‌ و گو با امین منتظری از «کلاغ سفید» تا «گوزن زرد»...

از «کلاغ سفید» تا «گوزن زرد» در گفت‌وگوی «جمال رحمتی» با امین منتظری

در قسمت بیست‌ و نهم «سلول گفت‌ و گو» ببینید.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از اعتمادآنلاین، دهه هفتاد کارتونیست‌ ها علاقه زیادی به حیوانات پیدا کردند آن هم نه از نوع معمول. مثلا کلاغ سفید، گوزن زرد. این‌ها نام گروه‌های کاریکاتوری بود که در آن دهه ابراز وجود کردند.

حالا چرا چنین اسم‌هایی؟ خب، باید گفت که مگه چشه؟ خیلی هم خوبه. امیدوارم قانع شده باشید. حالا چرا این را گفتم؟ خب، در همان دهه‌ای که از آن صحبت شد، تعدادی کارتونیست و کاریکاتوریست کاربلد جنوبی در اهواز دور هم جمع شده و به هم زل زدند.

آن قدر این کار را کردند که خسته شدند. ناگهان در حالی که به کار خود ادامه می‌دادند، احساس کردند این کار با این که جمعی است اما باعث اتفاق خاصی نمی‌شود. همین طور که داشتند به این مسأله فکر می‌کردند ناگهان احساس نیاز پیدا کردند. به چه چیزی؟ به داشتن گروه.

این بود که در اسرع وقت آن را تشکیل دادند و بعد شروع کردند به دادن خروجی. این کار را هم به بهترین شکل ممکن انجام دادند. از بین خروجی‌های فوق‌العاده‌ای که این گروه بیرون داد، امین منتظری یکی از شاخص ترینشان بود.

امین منتظری طراح کاربلدی است که تسلط خوبی به طراحی دارد. به واسطه این تسلط دست به هر چی می‌زند طلا می شود. او از آن دسته کارتونیست‌ هایی است که یک جا بند نمی‌شود و به هر کاری دست می‌زند.

از انیمیشن گرفته تا جلوه‌های ویژه، طراحی استیکرهای شهری و تصویرسازی و کلی چیز دیگر. تازه این‌ها چیزهایی است که من می‌دانم. خدا می‌داند که چه چیزهای دیگری بلد است.

گفت‌وگوی اعتمادآنلاین با امین منتظری را در قالب برنامه سلول گفت‌ و گو ببینید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل