ناهماهنگ‌ترین هیئت مدیره تاریخ استقلال؛ از تماس پرویز مظلومی با محمدرضا حسینی تا جواب رد ماجدی به پیشنهاد خطیر


ناهماهنگ‌ترین هیئت مدیره تاریخ استقلال؛ از تماس پرویز مظلومی با محمدرضا حسینی تا جواب رد ماجدی به پیشنهاد خطیر

در خراب‌آباد استقلال چه خبر است؟

طرفداری- اقداماتی که در ماه‌های اخیر از سوی مدیران باشگاه استقلال انجام شده نشان از عدم هماهنگی آن‌ها می‌دهد؛ اتفاقی که اگر به حال آن فکری نشود، می‌تواند مشکلات زیادی برای آبی‌های پایتخت در فصل آینده ایجاد کند.

به نقل از ایسنا، با قطعی شدن حضور آندره‌ آ استراماچونی در استقلال، یکی از مشکلات اصلی آبی‌های پایتخت یعنی مشخص نبودن سرمربی تیم حل شد با این حال بزرگترین مشکل استقلال همچنان پابرجاست!

دیروز (پنجشنبه) فایل صوتی‌ای از فرهاد مجیدی منتشر شد که مجیدی در آن با لحن تندی به اقدامات پرویز مظلومی، عضو و سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال انتقاد می‌کند. او در صحبت‌هایش به اقدام خودسرانه پرویز مظلومی برای مذاکره با محمدرضا حسینی، بازیکن پیشین ذوب‌آهن و فعلی سپاهان اعتراض می‌کند و می‌گوید که او با چه عنوانی اقدام به این کار کرده در حالی که در بین بازیکنان جوان استقلال، بازیکنانی بهتر از حسینی حضور دارند. البته این صحبت‌های فرهاد مجیدی باتوجه به اینکه وضعیت خودش در استقلال مشخص نبود هم جای سوال دارد و بگذریم از این‌که این پیشکسوت جوان در همین فایل کوتاه هم به اشتباه پست بازی حسینی را با کارگر بازیکن جوان استقلال یکی دانست.

صحبت‌های مجیدی ناشی از اوضاع به هم ریخته مدیریت باشگاه است که افراد زیرمجموعه، اقدامات خودسرانه و بدون هماهنگی زیادی در آن رخ می‌دهد. این ناهماهنگی در باشگاه استقلال در صحبت‌های اعضای هیأت مدیره و اتفاقاتی که در بخش‌های دیگر باشگاه رخ می‌دهد، مشهود است. حتی احمد سعادتمند، رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال به این ناهماهنگی و عدم اتحاد درون باشگاهی اعتراف می‌کند و می‌گوید:

ما از مدیرعامل باشگاه حمایت می‌کنیم اما یک مقداری باید بپذیریم که خود ما هم خیلی متحد و هماهنگ نبودیم!

یا میرشاد ماجدی، دیگر عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای درباره محول شدن مسئولیت انتخاب سرمربی جدید از سوی هیأت مدیره باشگاه به او و علی خطیر، معاون ورزشی استقلال، مطالب جالبی را عنوان کرده بود که نشان می‌دهد هیأت مدیره و کمیته فنی در انتخاب سرمربی نقشی نداشتند. او در صحبت‌هایش می‌گوید:

اعضای هیأت مدیره در جلسه‌ای مقرر کردند که مربی تیم بر اساس تفاهم و توافق انتخاب شود اما تفاهمی در این‌باره وجود نداشت! مدیرعامل باشگاه و معاون او فقط یک اسم به نام استراماچونی آوردند و روی میز گذاشتند و تاکید کردند که من به همراه آنها به ترکیه بروم و قرارداد را امضا کنم اما من گفتم این موضوع را نمی‌پذیرم چون قرار بود رزومه چند سرمربی بررسی شود و بعد به یک اسم واحد برسیم.

در مورد کمیته فنی باشگاه استقلال هم چنین اتفاقی رخ داد و وقتی آن‌ها مشاهده کردند در انتخاب سرمربی یا مذاکره با بازیکنان جدید، نظر آن‌ها به عنوان اعضای فنی باشگاه را نادیده گرفتند از اقدامات مدیرعامل و معاون باشگاه استقلال ناراحت هستند و حتی پرویز مظلومی، سخنگوی این کمیته از سمت خود استعفا داد.

با این اوصاف، استقلال در ماه‌های اخیر با ناهماهنگی شدیدی در بین اعضای مدیریتی‌اش مواجه شده است. از مذاکره با بازیکنان گرفته تا استراماچونی، هرکس از اعضای باشگاه، هر فکری که به نظرش رسیده را عملی کرده است.

شاید بهتر باشد مدیران باشگاه استقلال فکری به حال ناهماهنگی‌های میان خودشان بکنند و نگذارند استقلال در فصل آینده از این ناحیه ضربه بخورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403