دایره المعارف مردمان جهان


دایره المعارف مردمان جهان

دسته: فرهنگ اقوام ایران و دیگر مللکتاب مردمان جهان که شامل حدود هزار قوم و قبیله دنیا همراه با تصاویر و با استفاده از منابع مهم مردم شناسی از جمل...

کتاب مردمان جهان که شامل حدود هزار قوم و قبیله دنیا همراه با تصاویر و با استفاده از منابع مهم مردم شناسی از جمله کتاب MANKAN که از انتشارات موزه MANKIND است و کتاب دیگری که توسط صد تن از مردم شناسان جهان تألیف شده، از منابع مورد استفاده در کتاب مردمان جهان PEOPLES OF ALL NATION قرار گرفت.این کتاب شامل 1100 عکس و 345 قوم است.
عبدالحسین سعیدیان عضو پیوسته انجمن جامعه شناسان ایران است که از سال ۱۳۴۸ تا ۱۳۷۴ در دانشگاه‌های مختلف تدریس کرده‌است. او دارای کارشناسی ارشد مطالعات و تحقیقات اجتماعی از دانشگاه تهران است و از سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۷۳ مدیر مسئول و سردبیر مجله علم و زندگی بوده‌است و به زبان‌های انگلیسی و عربی نیز تسلط دارد. وی سال ۱۳۴۱ اولین دائرةالمعارف «ادبیات» را در ایران تألیف کرد.عمده تمرکز سعیدیان بر دائره‌المعارف‌ها و فرهنگ‌های اطلاعات عمومی بوده است. از جمله دائرةالمعارف عمومی-الفبایی که شامل حدود هشت هزار مقاله در زمینه‌های مختلف و حدود دو هزار شرح‌حال از بزرگان جهان و کرونولوژی پیشرفت‌های آدمی از آغاز تاکنون است.

حق تکثیر : انتشارات علم و زندگی ، چاپ اول 1363

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کتاب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی