دیسکوتیک حلال در عربستان (عکس)


در جدهٔ عربستان دیسکوتیکی به نام حلال افتتاح میشود، یعنی شما میتوانید با نام و‌ یاد خداوند مهربان از ساعت ده شب تا سه صبح برقصید و بزنید و بکوبید و شاد باشید. گناه هم ندارد چون خانه خدا آنجاست و هر جا خدا بود آنجا حلال است، محمد این سلیمان...

در جدهٔ عربستان دیسکوتیکی به نام حلال افتتاح میشود، یعنی شما میتوانید با نام و‌ یاد خداوند مهربان از ساعت ده شب تا سه صبح برقصید و بزنید و بکوبید و شاد باشید. گناه هم ندارد چون خانه خدا آنجاست و هر جا خدا بود آنجا حلال است، محمد این سلیمان ولیعهد عربستان هم معتقد است هر کاری ما میکنیم خدا راضی هست و با ما کاری ندارد حتی اگر بی بی حاجی ماریا کری را برای کنسرت دعوت کنیم.
مشکل عمده ای نیست، ما میپذیریم که هر کاری در عربستان میشود احتمال دارد درست باشد، فقط به این فکر میکنم چرا ما اینقدر درگیر این هستیم که ماه را در شب آخر رمضان در آسمان جدهٔ ببینیم تا عیدمان حلال باشد، شکر خدا ما که ماه نداریم ، در ضمن جهاد هم باید در کشور ما تطبیق شود و پروسهٔ مسلمان سازی هم باید از ما شروع شود و همه روزه ما به نام دین و اسلام کشته شویم؛ آنوقت دیسکوتیک حلال و دختران زیباروی عرب مال کسانی هست که همه روزه وعده ۷۲ حوریه در بهشت را برای افغانستان تجویز میکنند.
مهدی ثاقب


دیسکوتیک حلال در عربستان (عکس)

دیسکوتیک حلال در عربستان (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا