تدریس خصوصی زبان


تدریس خصوصی زبان

هر فردی با توجه به شرایط و اهدافی که برای آینده کاری و تحصیلی خود در نظر دارد یادگیری زبان انگلیسی و یا دیگر زبان های خارجی را جزء اولویت‌های خود قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آموزشگاه زبان گات، اهمیت یادگیری زبان دوم به قدری است که برای پیشبرد اهداف خود در مقاطع تحصیلی بالا و یا مراوده‌های کاری با کشورهای خارجی نیازمند آن هستید. حال اگر به دنبال بهترین آموزشگاه زبان هستید و قصد دارید از کلاس‌های تدریس خصوصی زبان و یا ترمیک (گروهی) بهره ببرید با ما همراه باشید.

شرایط کلاس‌های تدریس خصوصی زبان

اگر برای ادامه تحصیل، کار، مراوده تجاری با کشورهای خارجی و یا هر هدف دیگری قصد سفرهای کوتاه‌مدت و یا بلندمدت به کشورهای خارجی را دارید اما از طرفی مدت زمان محدودی در اختیار دارید به شما شرکت در کلاس‌های خصوصی مؤسسه زبان گات را پیشنهاد می‌کنیم. شرایط تدریس خصوصی زبان در این مجموعه بسیار ویژه و فوق‌العاده می‌باشد. انتخاب تعداد روزهای برگزاری کلاس در طی هفته، مدت زمان هر جلسه، محل برگزاری (منزل، آموزشگاه، محل کار) به عهده شخص زبان آموز می‌باشد.

کارشناسان و مشاوران مجرب در این مؤسسه نسبت به زمانی که در اختیار دارید، بهترین برنامه‌ریزی را برای آموزش شما در نظر می‌گیرند که پس از اتمام دوره‌ها می‌توانید در آزمون سفارت و یا آزمون رسمی مورد تأیید دولت کشور منتخب شرکت کنید. با حضور اساتید حرفه‌ای، تحصیل کرده، محیط آموزشی مطلوب، کتاب‌های بین‌المللی و منابع آزمون استاندارد در کلاس‌های تدریس خصوصی زبان به صورت تضمینی در آزمون مورد نظر نمره قبولی را کسب خواهید کرد.

در این مرکز زبان علاوه بر زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ترکی استانبولی و اسپانیایی، آموزش زبان‌های خاص مانند روسی، اکراینی، چینی، کره‌ای، سوئدی، عربی، نروژی، دانمارکی و … با بالاترین کیفیت آموزشی برای زبان آموزان گرامی برگزار می‌شود. تدریس خصوصی زبان، ترمیک، فشرده، فوق فشرده و آنلاین از دوره‌های پر طرفدار این آموزشگاه زبان به شمار می‌رود.

دوره‌های خصوصی مؤسسه گات:

- دوره‌های آموزشی T.T.C

- دوره‌های مکالمه فشرده

- کلاس بحث آزاد

- کلاس آیلتس

- کلاس تافل

- تدریس خصوصی زبان انگلیسی

برترین ویژگی‌های آموزشگاه زبان گات:

- تنها برند مورد تائید، برای برگزاری دوره‌های زبان‌های رایج و خاص دنیا

-حضور اساتید مجرب، تحصیل کرده و با سابقه

- به کار بردن مؤثرترین و کاربردی‌ترین روش‌های تدریس

- وجود کارشناسان و مشاوران مجرب برای راهنمایی شما عزیزان

- برگزاری کلاس‌های آمادگی آزمون آیلتس و تمامی زبان‌های خارجی

- برگزاری کلاس‌ها در دو شیفت صبح و عصر

- برنامه‌ریزی طبق اهداف شما

- ارزیابی مستمر کادر آموزش و پرسنل

- تنوع در دوره‌های آموزشی

- مدیریت واحد و یکپارچه در تمامی شعب

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برگزاری کلاس‌ها، شروع و پایان ترم، شهریه، مشاوره رایگان، تعیین سطح و … می‌توانید به نزدیک‌ترین شعبه به محل کار یا منزلتان مراجعه فرمائید.

انتهای رپرتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان