ایکاردی؛ از «اینتر میلان» تا «اینترمیامی»


ایکاردی؛ از «اینتر میلان» تا «اینترمیامی»

تهران- ایرنا- باشگاه اینتر میامی آمریکا که مالکیت آن را «دیوید بکهام» اسطوره تیم ملی انگلیس در اختیار دارد، پیشنهادی خود را برای جذب «مائورو ایکاردی» ستاره مغضوب اینترمیلان مطرح کرد.

براساس گزارش خبرگزاری تلام آرژانتین، بکهام برای ارائه پیشنهاد به ایکاردی به منظور حضور در نخستین سال حضور این تیم در رقابت های لیگ برتر آمریکا (ام ال اس)، تماس برقرار کرده است.

«آنتونیو کونته» سرمربی تازه وارد نراتزوری، ایکاردی را از تیم کنار گذاشته و اعلام کرده است که هیچ جایی برای وی در برنامه های آینده این تیم وجود ندارد.

پس از گرفتن بازوبند کاپیتانی از ایکاردی که با خودداری کردن وی از بازی برای تیم پس از سپری کردن دوران نقاهت مصدومیت (مصدومیتی که به گفته پزشکان چندان جدی هم نبوده است)، همراه شد، تنش های جاری مابین مرد آرژانتینی و باشگاه را به درازا کشاند.

هواداران از او و «واندا نارا» همسر و مدیر برنامه هایش روی برگرداندند و این در حالی است که ستاره آرژانتینی تمام پیشنهادها برای کوچ از سن سیرو را رد کرده است.

با این وجود، این احتمال وجود دارد که سفر به آمریکا و بازی کردن در ام ال اس، ایکاردی و واندا راکه نفوذ زیادی روی وی دارد، وسوسه کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجارت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه است