جمع آوری بخاری نفتی از 24 هزار کلاس درس


جمع آوری بخاری نفتی از 24 هزار کلاس درس

رخشانی مهر با بیان اینکه از 24 هزار کلاس درس بخاری نفتی جمع آوری می شود گفت: مشکل اعتباری نداریم و این اقدام تا مهر 98 صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری شبستان، «مهرالله رخشانی مهر»در مراسم گردهمایی مشترک معاونین وزیر و مدیران حوزه ستادی و ادارات کل تابعه سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به جوان گرایی در سازمان نوسازی گفت: این فرصت ایجاد شده است تا جوانان در رده های مختلف مدیریت قرار گیرند.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور افزود: از دی ماه سال ۹۶ ساخت مدرسه سبز در دستور کار قرار گرفته است. باید زیرساخت های لازم را برای مدرسه سبز داشته باشیم. این زیرساخت ها تامین شده است و طرح های مطالعات فراوانی صورت گرفته است. شاخص های مدرسه سبز استخراج شده است‌.

وی با اشاره به اجرای یک طرح آزمایشی در شهر تهران گفت: دوره های آموزشی و ترویجی مدرسه سبز برای ۵۰ مدرسه اجرا می شود.

رخشانی مهر با تاکید بر اینکه موضوع جمع آوری مدارس خشت و گلی به جز استان سیستان و بلوچستان به صورت جدی در دستور کار باشد، گفت: باید تا مهر ۹۸ مدارس خشت و گلی جمع شوند. این موضوع را به سرپرست جدید گفتم و او نیز در تجلیل از خیرین مطرح کرد‌‌ بنابراین باید مدارس خشت و گلی را جمع اوری کنیم.

وی افزود: ۲۴ هزار کلاس درس با بخاری نفتی احصا شده است. ابلاغیه ای به ۶ استان ها داده ایم و مشکل اعتباری برای جمع آوری نداریم. به مدارسی که گاز رسیده است حتما باید بخاری نفتی جمع آوری شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: علی رغم تلاش های بسیار باید عملکرد بهتری داشته باشیم.

پایان پیام/260

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار