نگاه ویژه شبکه قرآن و معارف سیما به فعالیت های تبلیغی طلاب


در جلسه ای با حضور سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما، طرح و برنامه و ارزیابی سیما و معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم، بر رسانه ای شدن فعالیت های تبلیغی طلاب توسط رسانه ملی تاکید شد.

نگاه ویژه شبکه قرآن و معارف سیما به فعالیت های تبلیغی طلاببه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با اجرایی شدن طرح جامع تابستانی سیما با محوریت اوقات فراغت این فصل در تلویزیون و با توجه به اهداف، ماموریت ها و اولویت های شبکه قرآن و معارف سیما، نخستین جلسه ستاد «فعالیت های تبلیغی طلاب» با حضور محسن عرفاتی رئیس این ستاد، سیدجواد مرادی، سرپرست مرکز طرح، برنامه و ارزیابی معاونت سیمای رسانه ملی و حجت الاسلام نبوی، معاون تبلیغ حوزه علمیه قم برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سیدجواد مرادی، سرپرست مرکز طرح، برنامه و ارزیابی معاونت سیمای رسانه ملی به بیان اقدامات و برنامه ریزی های این معاونت برای فصل تابستان پرداخت و گفت: با توجه به جو مناسبی که در خصوص فعالیت های طلاب و روحانیون در سیل اخیر اتفاق افتاد، این موضوع ظرفیت آن را دارد که در فصل تابستان نیز به این مقوله پرداخته شود.

وی اظهار داشت، همکاری حوزه علمیه با تلویزیون و استفاده از ظرفیت های این نهاد مانند: آرشیو تصاویر و ویدئو از فعالیت های روحانیون در شاخه های مختلف تبلیغی، معرفی افرادی از سوی حوزه جهت بازگو نمودن فعالیت ها به زبان ساده و ... می تواند ما را در امر برنامه ریزی شده برای فصل تابستان و پوشش رسانه ای آن کمک شایانی کند.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی، معاون تبلیغ حوزه علمیه قم ضمن تشکر از تولید برنامه های متنوع با موضوعات تخصصی در تلویزیون، این امر را نقطه عطف سازمان صدا و سیما در برنامه سازی دانست و آمادگی همه جانبه معاونت تبلیغی حوزه های علمیه با شبکه قرآن و معارف سیما را اعلام کرد.

وی همچنین موضوعاتی را از جمله: شهدای روحانی، وفاداری حوزه علمیه به نظام و رهبری، هدف روحانیت تقویت دین مردم، فعالیت روحانیون در مناطق محروم، روحیه خدمت رسانی روحانیون به مردم و... را جهت برنامه سازی پیشنهاد داد.

محسن عرفاتی رئیس ستاد فعالیت های تبلیغی طلاب طرح جامع تابستانی سیما نیز ضمن جمع بندی موارد مطروحه گفت: تمامی موضوعات و پیشنهادات به صورت مکتوب در اختیار شبکه قرآن و معارف سیما قرار گیرد تا مواردی که قابلیت طرح در رسانه باشد، به مرحله برنامه سازی برود.

وی تشکیل دبیرخانه ای جهت پیگیری امور و انجام فعالیت های میدانی را مهم دانست و ضمن مامور کردن گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما به عنوان مسئول برنامه سازی این حوزه، بر انتشار فراخوانی از سوی دبیرخانه جهت ارسال آثار از سوی مخاطبان تاکید کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...